Monarabb Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Okai, jeg er ikke god til aa forklare ting. Hvertfall ikke naar jeg ikke forstaar det selv Jeg flyttet nylig fra Norge til Frankrike og da fikk jeg automatisk ny pc og nye sanger paa dataen. Jeg gjorde som jeg gjorde i Norge, lastet ned Itunes og la til all musikken der. Men da jeg koblet til Ipoden til dataen saa blir ikke Ipoden registrert i Itunes. Saa i Itunes staar det at ingen Ipod er tilkoblet, men det er den jo... Noen som vet hva som er galt og hva jeg kan gjore for aa fikse det?
Sjokolovski Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Har du prøvd å oppgradere programvaren til selve iPoden?
Scully Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Du må trolig formatere ipoden, slik at den vil virke med den nye maskinen. På den måten slettes alle sangene som er på den, men du får mulighet til å legge inn nye. Altså må du velge om du vil ha de du har, eller bytte de ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå