Lille-mor Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Det lurer jeg på. Er det Mendelssohn inn og Wagner ut eller omvent? Noen som vet????
MarianneHR Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er ganske sikker på at mange velger Mendelssons inn - det er den vi hører på alle filmer o.l. Selv hadde vi ingen av de to som inn- og utmarsj. Alt er helt valgfritt.
Impala Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Jeg syns dere skal velge det dere vil uten tanke på hva som er vanlig
Gjest Gjest_Linea*_* Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 En barndomsvenn av meg som er drivende god på Hardingfele skal spille en brudemarsj fra hjemstedet vårt som inngangsmarsj. Jeg vet ikke helt hva han skal spille som utgangsmarsj, men jeg synes "Brudemarsj fra Jamtland" er så nydelig. Kanskje får vi en jente til å steve med han på den!! Gleder meg såååå
Pasha Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 (endret) inn skal vi ha You`ll newer walk alone og ut skal vi ha From this moment. men av de du nevner mener jeg å huske at det er Mendelssohn som er mest vanlig inn Endret 3. mai 2006 av IdaH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå