Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Mulig et veldig fjortis spm men det kom bare plutselig opp i tankene mine..(jeg har et ganske snodig hode vel og merke).. Altså ved første øyekast ville jeg personlig tro at det er den trange dere ville gått for, man kjenner jo da best under sex. Men på den annen side betyr vel det visuelle veldig mye? Det må vel være hundre ganger mer tennende å ha sex med en man synes er fryktlig pen? Så hva ville dere foretrukket? -MT
Gjest splæsj Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Om den pene var kjærestemateriale, antar jeg de ville valgt henne. Muskler kan jo trenes opp.
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har bare hatt sex med pene og trange, så det blir et hypotetisk spørsmål. Totalt uinteressant er det også.
Gjest Major77 Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Bare den er vid, så spiller ikke utseende noen rolle... Liker å ha litt lekeplass for fingre og andre ting
loffen Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Bare den er vid, så spiller ikke utseende noen rolle... Liker å ha litt lekeplass for fingre og andre ting ←
Leo Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 For å være helt ærlig, så tror jeg de gir f... så lenge de får seg noe... Er det snakk om virkelig forelskelse, så gir de i hvert fall f....
Gjest Pet Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Det optimale må vel være at ta begge to, så kan du pule den trange mens du ser på den pene.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 He he. Dere er så barnslige. Det kommer jo an på hvordan pikken endrer størrelse, eller hva? Og da er vi tilbake igjen... Man kan ikke bli TRANG om pikken er halvslapp... det som pleier hjelpe er å bare ligge med pikken inni seg og roe seg ned begge to, så pleier det å blåse opp til nye ukjente bølger...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Lang og trang på en gang, som damen sa var 'passe'
Gjest besøkende Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 Lang og trang på en gang, som damen sa var 'passe' ← Der var det snakk om ei bukse - som var FOR lang og FOR trang på en gang. Ja, Øystein Sunde kan få sagt det...
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 Utseende og personlighet spiller ingen rolle. Man må bare lete til man finner ei som er maksimalt trang.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har så stor pikk at det har ingen betydning! Hadde det vært bare for og få seg noe hadde det ingen betydning...kjæreste matriale hadde det blitt den pene
Gjest Olav Skrevet 3. mai 2006 #13 Skrevet 3. mai 2006 Jeg ville ha foretrukket en som er pen fremfor en som er trang. Men hadde helst sett at hun var begge deler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå