Gå til innhold

Smykker


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Jeg har begynt å tenke litt på ørepynt og halsekjede, hva skal dere ha? Perler? Hva har dere betalt for "pynten" deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg tror jeg skal bruke et kjede med en enkel diamant på. Tenkte først på perler, men tror ikke det passer til kjolen jeg har valgt. I ørene vil jeg da også ha diamanter, men jeg har ikke det... så jeg må kanskje bruke noe som likner på diamanter...

Er det noen som vet om det finnes fine "fake" diamant øredobber? Jeg vil nødig ha på meg noe som folk ser at ikke er ekte.

I håret: En tiara? De er veldig dyre å kjøpe (1000,-), så jeg lurer på å lage en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Jeg skal ha gullkjede med en enkel perle rundt halsen. I ørene skal jeg også ha perler. I håret skal jeg ha en søt tiara jeg har laget selv. Denne er også av perler. Siden jeg har kjedet og øredobbene fra før, er det kun tiaraen som koster. Og den jeg har laget denne selv ble det totalt en utgift på ca 100 kr til den!

Klokke skal jeg ikke ha, har ingen som passer til kjolen min.

For de som vil ha billige smykker vil jeg anbefale Glitter. Der har de masse fint "juggel" som ser flott ut!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal ha hvite perler som jeg fikk i 25 års dagen fra mine besteforeldre og i ørene får jeg låne dråpeformede perler av min mor.

I håret blir det enten blomster eller klemmer med perler - det blir avgjort 4 april icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei KristinK. Har flere ganger sett at du har laget tiaraen din selv. Kan du beskrive hvordan du lagde den? Send gjerne på mail. Mailadressen min finnes i bryllupskalenderen 15. juni 2002.

Barbro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i perler så jeg skal ha fake diamanter (strass?) istedenfor.

Halskjedet mitt er en choker (som sitter stramt rundt halsen) med små "diamanter" og på hodet skal jeg ha en søt liten tiara også med "diamanter". Rundt håndleddet skal jeg ha et søtt to-raders "diamant" armbånd som står helt i stil med kjedet og tiaraen.

Kjedet kjøpte jeg på Ebay til 200kr.

Tiaraen og armbåndet kjøpte jeg på Glitter til 150 og 129,-.

Selv om ikke noe av dette er ekte, er de veldig fine og ingen kommer til å lure på om de er ekte eller ikke. Ser ikke "jugglete" ut.

Endret av Mrs. B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Takk skal du ha KristinK. Jeg så den samme tiaraen på Glitter og prøvde den på - men fant ut at JEG ikke passet den icon_smile.gif men jeg syntes den var både tøff og stilig. Helt enkel uten alt for mye dill dall icon_smile.gif Passer vel ganske godt til dem med lengde på håret icon_smile.gif ikke sånne som jeg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Jeg har også kikket på den tiaraen, men jeg likte den ikke helt. Men det var mest fordi jeg skal ha gull og ikke sølv. Dessuten skal jeg ha perler og ikke "diamanter". Men den er jammen meg enkel og pen ja!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal brke perler som jeg har arvet av min farmor.... Da er hun liksom "med meg" på dagen også.

Min tiara kjøpte jeg på Glitter.(150 kr)

Skal heller ikke ha klokke, men armebånd som kjedet icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei 8juni

Jeg kom ikke inn på linken til bildet med halsbånd og tiara. Kan du legge den inn en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Takk 08juni. Hvor ligger denne Glitter-butikken?

Ser ut som de har mye fint der! Tiaraen var kjempefin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei 8 juni!

Ville bare si at jeg har den samme tiaraen som deg, og ja den er kjempefin ! icon_biggrin.gif

Har vært rundt i masse butikker, men synes denne så enkel og fin, og det at den ikke kostet mer er jo bare et pluss!

Hvordan skal du ha håret ditt forresten?

Er det langt eller kort?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Jeg kikket forresten på tiaraer i brudebutikken i forrige uke. det var selvsagt masse lekkert, men hjelpe seg så dyrt! Det kostet fra 600 og opp til 1000. Synes det er mye å betale for hårpynt som man bare bruker en gang gitt!

Kjekt man har Glitter eller kan lage ting selv!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billa:

Jeg har halvlangt hår (litt forbi skuldrene). Jeg har mest lyst til å ha håret satt opp, men har printet ut bilder av både oppsatte og løse frisyrer som frisøren får teste ut under prøvetimen, så ser jeg hva som blir best. Skal ha langt slør i tillegg bak på hodet.

Hva skal du gjøre? icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skal låne min mors hjerte smykke med diamanter som former selve hjertet. Det er enkelt og fint, haar ikke hull i øyrene, men det hadde kanskje vært en idee å ta nye, jeg kan nemlig få låne diamanter å ha i øyrene også. Personlig blir perler for tungt for meg, jeg forbinder det med eldre damer. Men flott er det på de som passer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...