Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 de to siste dagene har jeg flydd mye på do egentlig.. men ingen sviing!!! jeg har spist vanvittig mye c vitaminer fo rå hindre en forkjølelse, og drukket smått hele tiden.... men er litt engstelig... jeg tåler ikke antibiotika så dette vil jeg ikke ha..
Gjest Elfrida Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Hvis du har drukket mer enn vanlig er det vel derfor du flyr på do, det skal jo ut igjen. Hvis du ikke har noe ubehag, og ikke må tisse konstant, så har du sikkert ikke blærekatarr.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Det er sannsynligvis fordi du har drukket mer enn vanlig, men man trenger slettes ikke ha andre symptomer enn hyppig vannlating under blærekatarr. Selv har jeg ekstremt vondt når jeg har blærekatarr, også når jeg ikke er på do, mens ei venninne av meg ikke kjenner smerter i det hele tatt. Antibiotika er for øvrig ikke nødvendig hvis man ikke er hardt rammet, da blærekatarr som oftest går over av seg selv etter noen dager. Fortsett og drikk mye så du får skylt systemet skikkelig.
mee mee Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 symptomer kan være svie, kløe, nedsatt normal funksjon, feber, kald svetting, frysninger.. og hyppig vannlating
Ugla Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 symptomer kan være svie, kløe, nedsatt normal funksjon, feber, kald svetting, frysninger.. og hyppig vannlating ← Man kan også kjenne det på lukten... C-vitaminer gjør urinen surere, og motvirker blærekatar!
mee mee Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 fikk uvi idag.. kjedelig.. spesielt når jeg har eksamen imorgen.. kan hende jeg må skaffe en sykemelding
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå