missluna Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Jeg begynner virkelig å lure på kroppen min nå. jeg tok abort for snart to måneder siden og etter det har jeg harr mensen omtrent konstant. Jeg har hatt ordentlige blødninger i flere uker på rad, så stopper det opp såppas at jeg bare trenger truseinnlegg noen dager så er det på'n igjen for full guffe. Snart to måneder! jeg er dritt lei. Er dette normalt? er det noen måte jeg kan få stoppet det på? Det kommer jo kansje av at jeg begynte på pillen igjen også, men alikevel, to måneder med mensen kan neppe være en vanlig greie??
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Har hørt at blødningene kan være volsomme, men synes du skal ta deg en tur til legen jeg. Lykke til!!!
missluna Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2006 er det virkelig nødvendig å gå til legen?
Gjest |H| Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 har du hatt blødninger i to måneder synest jeg du skal ta en telefon til fastlegen din.
Gjest Little me Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Lege er nok tingen ja!! Du risikerer jo faktisk å få anemi (blodmangel) ved å gå sånn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå