Impala Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Jeg kjøpte i brudesalongen der jeg kjøpte kjolen. Men det var bare fordi jeg fant ett ok smykke der som jeg likte, og da gadd jeg ikke lete mer.
IdaC Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 tiaraen kjøpte jeg i brudesalongen, halssmykke mitt var med Swarovski krystaller og ble kjøpt i smykkebutikk som selger Swarovski. Ørepynten hadde jeg fra før av, ring lånte jeg av min søster for å ha noe "lånt".
Floja Felíz Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Kjøper smykket fra samme designer som kjolen; linea raffaelli.
milla27 Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har endelig bestemt meg for kjøpe smykke og tiara hos ariela. De har utrolig mye fint. Fant ingen tiara som passet til det smykket jeg ville ha. Sendte de en mail og fikk raskt og hyggelig svar med bilder av flere tiaraer som passet til smykket jeg skal ha, som ikke var på nettsiden deres
MarianneHR Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Jeg lånte perleøredobber av mamma og perlekjede av min søster.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 sugar shop, fin liten butikk i theresesgate ved Bislet, de har masse norskdesignede smykker. (ikke helt tradisjonelle)
miss77 Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Ariela har mye fint! God service! ← Lang leveringstid?
Pasha Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 kjøpte smykkene mine hos en gullsmed da jeg var på ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå