Gå til innhold

Hva har dere handlet inn nå?


Flugelhorn

Anbefalte innlegg

Klør i fingrene mine til jeg kan gå berserk i butikkene, men har foreløpig klart å holde meg litt på matta...

Det vi har til nå er det vi skal ha brukt - vogn, bilsete, bærebag, bæresele, brystpumpe, seng (hvis vi ikke ombestemmer oss og kjøper en ny..)

Ellers så har vi handlet et par bodyer, 2 par sko (de er bare SÅ søte ;) ) og en rangle.....

Men er ikke lenge før jeg lar kortet gå varmt nå nei!

Hva har dere fått i hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikkeno' :sjenert:

har vært å sett litt på bodyer, for jeg og sambo tenkte å kjøpe bare 1 liten ting etter den første ultralyden i uke 13 - men vi fikk liksom ikke til å kjøpe noe.... det ble for tidlig.

men vi har begynt å tenke på vogn da :)

og vi vet at vi sannsynligvis skal kjøpe seng på ikea, og at stellebordet vi skal ha må ha skuffer.

har forresten begynt å strikke hentesett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 body (kjøpt selv)

1 genser (fått)

1 bukse (fått)

1 par sokker (fått)

Har såvidt begynt å se på vogn, og bestemt oss for bilsete og stellebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har littegranne klær, ikkeno praktisk klær ennå da :sjenert: Har bare handlet litt for å feire ;)

Ellers er vogna i hus, kom over et tilbud - dessuten så ble vi spandert på!

Hvilket bilsete vi skal ha er bestemt av vogna (quinny/maxicosi), ellers er resten åpent. Skal innom Ikea og en tur til Sverige om et par uker så da handler vi nok en del utstyr :Nikke:

Endret av Windy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kun kjøpt en buksedrakt. Vil vente til etter UL (i morgen :) DA blir det sikkert shopping! Men vi har fått endel klær, sengetøy til seng og vogn, smekker, håndklær og vaskekluter, andre kluter osv av svigermor. Hun skal også kjøpe seng og lammeullspose. Venner skal selge oss et brukt bilsete (brukt en sesong) samt stellebord og lekegrind. Så skal vi kjøpe brukt vogn. Resten blir sikkert kjøpt nytt. Greit å kjøpe ny vogn-man får jo alltids solgt den. Men vi synes det er like greit med en brukt en. Kryr jo av brukte vogner på Finn.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gutt fra før... så vi har ikke kjøpt inn noe til den nye babyen ennå... Alt det "store" utstyret har vi jo i hus fra før.... ;) Men jeg kjenner at jeg har lyst på en runde i babyavdelingene rundt omkring snart! :hoppe: Må jo ha noe nytt til denne gutten også! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke handlet noe stort, bare noen bodyer når jeg var i London, og det er det. Har mange tanker da om hva som skal kjøpes inn. Vi får vogn av mamma, seng av pappa og mye annet søtt av besteforeldre og gammeltanter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forsåvidt vugge også, glemmer det fordi vi ikke har hentet den ennå ;) Den låner vi bare, er "familievugge" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinga

Skalvise... Har kjøpt:

Noen få bodyer

Noen få "long johns" ( :ler: sånne fantes ikke da jeg gikk gravid sist, men veldig kule og praktiske!)

Noen få par sokker

En sparkebukse

En liten, hvit koseand

Tre pakker med gaskluter

Og så har vi tinget på et babybilsete (med base, merke: Evenflo) fra den ene tanten min, som skal flytte og selger unna en del ting i forkant av det.

Endret av Vinga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært ute å handlet litt og da ble det litt til den lille og, en snekkerbukse, en annen bukse og en joggedress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt bæresele og fått masse bodyer og et par pysjer som vi har arvet etter mine småbrødre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...