Pasha Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Hvilken farge skal dere ha på strømpene? Resten av undertøyet mitt skal være hvit. Lurer på om jeg ta skal ha hvite eller naturfargete strømper? skoene er også hvite og har lukket tå.. men er åpne bak og over. (er en liten reim bak hælen). Kjolen er jo lang og verken sko eller strømper vil nok ikke synes for andre enn mannen min sånn egentlig.
kitekatt Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Jeg skal ha ivoryfarget kjole og undertøy og kjører ivory/ offwhite strømper til. Har sånne sko som deg Men helt hvite strømpe rhadde nok jeg tenkt litt over også...kan fort bli litt "ungpike" Kan du ikke ha champagnefargede? Det er jo kjempefint Endret 2. mai 2006 av kitekatt
IdaC Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Jeg hadde hvite, og de synes faktisk litt både på video og en del bilder der jeg løfter kjolen og det ser veldig fint ut. Kjolen og skoene mine var ivory.
Boogie Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Hvor kjøper jeg strømper? Kappahl, cubus?? Noen som kan hjelpe meg med navn som har kjøpt ivory fargede strømper??
IdaC Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Jeg kjøpte mine på et prafymeri, husk å kjøpe to par i tilfelle uhellet skulle være ute.
afr0dite Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Jeg hadde hvite, og de synes faktisk litt både på video og en del bilder der jeg løfter kjolen og det ser veldig fint ut. Kjolen og skoene mine var ivory. ← Hvordan kan strømpene synes under ti mil kjole?!?
Nordlandspia Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 kapphal der jeg handler har ikke strømper til å feste strømpebånd på.. kun stay up
MarianneHR Skrevet 2. mai 2006 #11 Skrevet 2. mai 2006 Jeg hadde hvite el ivory farge på strømpene mine. Det var stay-ups. Kjøpte de på Cubus faktisk. Kjøpte et par hvite og et par hudfarget - tilfelle de hvite ble ødelagt, mens de hudfargede kunne jeg jo ha bruk for senere uansett.
Gjest Binna Skrevet 2. mai 2006 #12 Skrevet 2. mai 2006 Hvordan kan strømpene synes under ti mil kjole?!? ← Hvis du f.eks skal danse, så pleier man jo å feste skjørtet på kjolen på armen, slik at den ikke er i veien. Og når du går i trapper f.eks. jeg ville hatt hudfarget.
Pasha Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 3. mai 2006 var ikke lett å finne verken strømper eller strømpeholdere. eneste strømpene jeg fant var svarte, eller bare stayups.. og de fungerer ikke på meg. og den eneste strømpeholderen jeg fant i hvit var i str 36/38 noe som er alt for stort for meg.. for bare lete litt mer, er jo 4 mnd ijgen fremdeles så. trur jeg satser på et par hvite og et par hudfarget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå