Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Hvordan går man fram for å bli "oppdaget" av plateprodusenter? Og da tenker jeg ikke på å melde meg på idol, for det er nesten "dødsdømt"
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Lag en demo. ← Møt opp personlig og lever den. Jeg kjenner folk som har klart det før deg (men da på mindre selskaper i Norge da). Hva slags musikk driver du med?
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Studer på et musikkkonservatorium, Norges Musikkhøgskole (hvis du kommer inn på noen av disse, det er vanskelig...)? Søke McCartney-skolen i London? Når man har studert sang på sanglinje i noen år (4 eller 6 år) og kan masse musikkteori og teknikker, så får du et kontaktnettverk og benytter de til å få jobber i inn- og utland. Dette er en tøff bransje og bare de aller beste gjør suksess. Idol er for karaoke-amatører som ser ok ut og som selger mange CD'er til tenåringer akkurat det året også er de glemt. Det kommer nok an på dine ambisjkoner, mål og hva du har tenkt til å investere i en slik eventuell karriere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå