prinsessa Skrevet 2. mai 2006 #22 Skrevet 2. mai 2006 Synes det er skikkelig dårlig gjort av svigermoren din å sette deg i en sånn posisjon! Hun kunne da i det minste ha snakket med kjæresten din!!! Skjønner at kusinen din vil føle seg ensom, men hvis jeg var deg, ville jeg overlatt det ansvaret til kjæresten din. Det er han sin side av familien, og det er han sin side av familien som er "misfornøyd". DU på den andre siden, synes jeg skal ta deg en god kopp te og et varmt bad! ← Enig!!
Gjest Capricorn Skrevet 2. mai 2006 #23 Skrevet 2. mai 2006 Gjør som du hadde tenkt til å gjøre og som du mener er riktig du. Lykke til med bryllupet!
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2006 #24 Skrevet 2. mai 2006 Eg syns virkelig at i ditt brylløp skal du invitere dei DU vil ha der Eg blei invitert med som følge da eg va 17, typen va søskenbarnet til bruda. Syns egentlig det va meir stress enn kjekt å vere med og egentlig. Eg kjente ingen, og det va ikkje så veldig mange som va intressert i å snakke med den 17år gamle kjæresten til søskenbarnet til bruda. Og det e nok fare for at det skjer med dei som det skjedde med meg og han typen. Pluttselig blir det slutt, og da hadde det ikkje spilt nåken rolle om eg va der til og fra..
Gjest Gjest_minnimy_* Skrevet 2. mai 2006 #25 Skrevet 2. mai 2006 det er deres bryllup det er dere som bestemmer hvem som skal komme og hvor mange. det er deres dag/helg,som skal bli ett kjempe fint minne for dere og gjøre det dere ønsker..... hvis kusinen ikke kan godta hvordan dere ønsker det og ikke kan klare og være med familien og de som er eldre enn henne 1 helg så syntes jeg hun kan si nei. jeg håper dere står på. kan si til svigermor at hvis hun vil at allle skal ha kjæresten med så kan hun få betale for de 20.......litt hard,men... blir litt provosert når gjestene ikke kan godta hva brudeåparet ønsker, off,litt raseri
liv Skrevet 2. mai 2006 #27 Skrevet 2. mai 2006 Og selv om hun ikke kjenner andre på sin alder så dør hun ikke av å tilbringe lit tid sammen med sine foreldre og andre søskenbarn.
Lykketrollet Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #28 Skrevet 2. mai 2006 Takk for masse flotte svar! Jeg og sambo må diskutere litt, men jeg tror nok vi ender på et nei. Som noen sa, hun dør ikke av å tilbringe tid med familien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå