Gå til innhold

Jobbintervju!


Netten

Anbefalte innlegg

Jeg skal på jobbintervju i morgen, til en lærerstilling, og jeg lurer på hvor mange det er vanlig å kalle inn til intervju? 10 eller 50 liksom? Greit å ha en viss peiling på hva man har å forholde seg til... *nervøs,nervøs,nervøs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg er ikke lærer, men på intervjuer jeg har vært på har det pleid å bli innkalt ca 5-8 personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på intervju! Var bare 5 innkalt inkl. meg, og hun ene takket nei, så nå står det mellom meg og 3 andre!! *håpe håpe* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Da jeg jobbet i ledelsen, pleide jeg å kalle inn 5 stk. Jeg jobbet ikke som lærer, men det gir kanskje en pekepinn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på intervju! Var bare 5 innkalt inkl. meg, og hun ene takket nei, så nå står det mellom meg og 3 andre!! *håpe håpe* :)

Vel, lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I våt store bedrift kaller vi gjerne inn 3-6 når det er selvstendige stillinger som rådgiver/leder/etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har vært borti at opptil 10-15 stk blir kalt inn til intervju. Men da har de stort sett flere intervjurunder hvor de siler ut folk etterhvert.

Men å kalle inn færre enn fem søkere syns jeg høres litt lite ut. (Det positive er jo at du har større sjanse for å få jobben.)

GT

-er mmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

På mitt siste intervju var vi 5 som var innkalt.. Jeg havnet på 2. plass, men siden han første sa nei til jobben fikk jeg den likevel... Så ha håp!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...