Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Before the Coffee Gets Cold av Toshikazu Kawaguchi.

Fin, lettlest bok.

Skrevet

Akkurat lest «Haakon - historien om en tronarving», interessant på sin måte, men jeg synes den var utrolig dårlig skrevet. Ble skuffet av den. Nå leser jeg «Anne Lindmo - Min tur», og den liker jeg veldig godt. Kan lett relatere meg til det hun skriver, og liker måten hun formidler på 😊

AnonymBruker
Skrevet
miaw skrev (På 21.5.2024 den 18.30):

Fine boka.

last ned.jpeg

Rotehøna_21 skrev (På 26.5.2024 den 11.29):

Skal begynne på denne i dag: 

IMG_9164.jpeg

Jeg kjøpte disse to bøkene på loppemarked sist helg, gikk på magefølelsen. Leser 90% krim, men ønsker lese annet i sommer også. Nå gleder jeg meg! 😊 Kjøpte også «Mors Gaver» av Cecilie Enger. 

Anonymkode: a27ed...a4b

• Liker 2
Skrevet

Hele sannheten - Cara Hunter

Skrevet

Britney Spears - min egen stemme (ingen stor fan men flere som tipset om å lese eller høre den på lydbok)?

Skrevet

«Skjebnesteinen» av Sven Petter Næss. Har kommet ca. halvveis, og synes den er interessant nok, men ikke like spennende som den forrige i serien.

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelige jenter av Lisa Bjärbo, Johanna Lindbäck og Sara Ohlsson

Anonymkode: 2957b...dae

Skrevet

Skal begynne på denne

IMG_9226.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Brødrene karmasov. Har havnet i en evig lang diskusjon om Gud og menneskers tro og lidelse nå. Hjelpes. Men flott bok!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp lest "Boken med glemte navn" av Kristin Harmel. Anbefales!

Anonymkode: df839...a64

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har nettopp lest "Boken med glemte navn" av Kristin Harmel. Anbefales!

Anonymkode: df839...a64

Den lurar eg på å skaffa meg! Fekk Skogens usynlige stjerner til bursdagsgåve og syns Harmel  skriv bra. Skriv gjerne kva du syns om boka når du er ferdig!

Skrevet

Mittlandet - Johanna Mo

Skrevet
Lava Anne skrev (På 6.6.2024 den 20.41):

Brødrene karmasov. Har havnet i en evig lang diskusjon om Gud og menneskers tro og lidelse nå. Hjelpes. Men flott bok!

Veldig bra bok, samtidig er den såpass krevende at en må ha riktig innstilling for å klare å nyte den, iallfall må jeg det! Og det er en slik bok jeg er glad for å ha lest, fordi jeg i ettertid tenker jeg faktisk ville gått glipp av noe om jeg ikke hadde lest den (i motsetning til andre mer lettleste bøker, som ofte lykkes i å underholde derog da, men som så er like fort glemt). Brødrene Karmasov likte jeg forretsen bedre enn de to andre bøkene jeg har lest av samme forfatter :) og så tenker jeg alltid, når jeg leser den type klassiker, at det ville vært interessant å se hvordan boka ville sett ut dersom samme forfatter skrev samme bok i dag, tenker på antall sider, ordvalg mm 

Skrevet

Siste jeg leste var Think twice av Harlan Coben.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå leser jeg "Nattens øye" av  Cilla & Rolf Börjlind

Anonymkode: aa993...508

Skrevet

Begynt på denne 😀

IMG_9281.jpeg

• Liker 3
Gjest Pjusk1
Skrevet

Kongens nei, Alf Jacobsen. Ja, jeg vet 10-12 år etter alle andre, men den har blitt stående i bokhylla. Bra skrevet

Skrevet

«Ting vi angrer på» av Mikki Brammer. Leser i grunnen bare krim/thrillere, men glemte å avbestille denne fra bokklubben.

Har lest ca. 70 sider, og foreløpig har jeg brukt mest tid på å irritere meg over hvor utrolig tafatt hovedkarakteren virker. 😅 Skjønner at det sikkert er litt av poenget, og den er jo til tider en smule vittig. Dessuten har den et fint budskap så jeg er fremdeles optimistisk. 😄

Skrevet
On 6/14/2024 at 6:35 PM, Rotehøna_21 said:

Begynt på denne 😀

IMG_9281.jpeg

Har ikke lest boken, men sett serien på netflix og den anbefales.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...