Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Akkurat nå leser jeg "Overtalelse" (Persuasion) av Jane Austen. Sikkert lest den to-tre ganger før. Må ha en dose Jane Austen i blant!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi dro opp med mor av Karin Smirnoff

Jordmor på jorda, Edvard Hoem 

Endret av Muskath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt på "Taushetens konsekvenser" av Linda Ohlsson, men kom ikke langt før jeg ga opp. Den kan ikke måle seg med debutromanen hennes; "La meg synge deg stille sanger", synes jeg.

Jeg har også forsøkt meg på en av de andre bøkene hun har utgitt siden, men ga opp den også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti tusen sorger

Handler om en liten jente fra Korea som ble adoptert vekk, og havnet i USA. Men så ble det enda verre å vokse opp der, og så ble tilværelsen enda verre etter at hun giftet seg.

Egentlig ganske tilfeldig at jeg fikk tak i boken. En jeg kjenner skal flytte, og forsøker å gi bort en del bøker eller selge gjennom Finn.no og lignende.    

Anonymkode: b0bc9...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islams døtre, av Geraldine Brooks. Liker den veldig godt så langt 

Anonymkode: 68492...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The boy from the woods av Harlan Coben. Skulle egentlig lese the match, men skjønte det er fortsettelsen på denne :S så får lese denne først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som frykter snøen av H.S. Palladino. Har lest drøye femti sider, og liker den godt så langt! 

Endret av Miss_Sunshine*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp lest ferdig Tollak til Ingeborg, for en utrolig bok. Anbefales. Nå skal jeg starte på Hestekrefter

Anonymkode: 95ca3...925

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/20/2023 at 4:00 PM, AnonymBruker said:

Nettopp lest ferdig Tollak til Ingeborg, for en utrolig bok. Anbefales. Nå skal jeg starte på Hestekrefter

Anonymkode: 95ca3...925

Enig. Fantastisk bok!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...