Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ho har fått ein del kritikk for denne; reknar med du har fått dét med deg. Korleis er boka så langt du har lese?

Anonymkode: 10d23...30a

Eg har kjøpt mi brukt, andre opplaget 2018. Eg har ikkje fått noko spesielt inntrykk enno, berre lest rundt 30 sider, men glad eg har fått tak i ei usensuret utgåve så eg kan sjå kva det går i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Capazitet skrev (2 minutter siden):

Eg har kjøpt mi brukt, andre opplaget 2018. Eg har ikkje fått noko spesielt inntrykk enno, berre lest rundt 30 sider, men glad eg har fått tak i ei usensuret utgåve så eg kan sjå kva det går i.

Hald meg gjerne oppdatert på kva du meiner når du har lest meir 🙂 

Eg har lese denne av henne. Den var interessant, synes eg  https://www.gyldendal.no/skjoennlitteratur/pocket/sakprosa/den-storste-forbrytelsen/p-10018570-no/

Anonymkode: 10d23...30a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

The Starless Sea - Erin Morgenstern

The Night Circus er en av favorittbøkene mine, og selv om jeg ikke er kommet langt i TSS enda, virker den veldig lovende så langt!

Anonymkode: 8c669...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vært i humør til å lese den siste tiden. Men tiden frem til jul, leste jeg Snøsøsterem av Maja Lunde for datteren min. Første gang vi har lest den. Vi likte den veldig godt begge to!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Auri skrev (1 time siden):

Tress of the emerald sea - Brandon Sanderson 

Jeg også!! Begynner morsommere enn de andre bøkene hans. Er bare i kapittel 6, men avsluttet The Lost Metal i går, så da har jeg en unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kågebruker skrev (7 minutter siden):

image.jpeg.b836c97b62d30b012e5bc44bb3ceb992.jpeg

Hva synes du? Jeg er akuratt ferdig med denne. Har veldig sansen for Helga Flatland 😊 

Jeg skal starte på Alle dagers ende nå, av Jenny Erpenbeck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...