Lill3My Skrevet 21. november 2022 #11981 Del Skrevet 21. november 2022 Er nå i gang med årets bok nr 120 (ble visst mye lesing i år!): Central Park av Guillaume Musso og jeg digger den! Morsom og spennende. Krim med litt mystikk. Og en del humor. Så den haver nok på topp ti lista. De øvrige ni kandidatene er: Girl A, Abigail Dean Shuggie Bain, Douglas Stuart 304 dager, Simon Stranger Lights out in Lincolnwoods, Geoff Rodkey Desperate Characters, Paula Fox Klara og Solen, Kazuo Ishiguro Olive again, Elizabeth Strout Blodmåne, Jo Nesbø No Hiding in Boise, Kim Hooper Team Tuva, Marit Eikemo 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #11982 Del Skrevet 26. november 2022 Holder på med «Rooster bar» av John Grisham. Den er grei når jeg først leser den, men synes ikke den fenger meg skikkelig. Har ellers flere bøker som jeg er halvveis i gang med og må lese ferdig: «Helserevolusjonen», «Organer i lange baner» og «Skyggesøsteren» av Lucinda Riley. Før det så leste jeg «Mordene på fleethouse» av Lucinda R og slukte den boken, elsket den. Så begynte jeg å lese en bok for eldste barnet mitt om Christoffer Columbus, men h*n syntes den var for skummel, så jeg må nok lese den ferdig alene. Egentlig har jeg mest lyst til å lese om oldtids historie, f eks «I rosens navn», eller en biografi, historisk dokumentar. Men så er jeg jo og student og har mye fag jeg bør/må lese 🤪 Anonymkode: 68f37...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 26. november 2022 #11983 Del Skrevet 26. november 2022 Arto Paasilinna - Verdens beste bygd Terningkast 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. november 2022 #11984 Del Skrevet 27. november 2022 Frida skrev (5 timer siden): Arto Paasilinna - Verdens beste bygd Terningkast 6 Hvordan er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. november 2022 #11985 Del Skrevet 27. november 2022 Nettopp starta 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 27. november 2022 #11986 Del Skrevet 27. november 2022 Lill3My skrev (På 5.9.2022 den 22.03): I'm Glad My Mom Died, av Jennette McCurdy. Selvbiografi fra barnestjernen fra Nickelodeons serie iCarly. Veldig interessant og vond historie om oppveksten med en svær manipulerende, psykisk syk og ganske fæl mor! Foruten soild innhold, er boken velskrevet - godt språk, smart humor , god flyt i teksten, korte kapitler. Ingenting overflødig. Anbefaler virkelig denne! Leste denne etter at du skrev dette, og det er jeg veldig glad for 😀 Meget bra bok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 27. november 2022 #11987 Del Skrevet 27. november 2022 Capazitet skrev (8 timer siden): Hvordan er den? Passe sprø og morsom. Godt språk som er et stort pluss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11988 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg har begynt å lese Balckout i dag Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #11989 Del Skrevet 11. desember 2022 A good girl’s guide to murder av Holly Jackson Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 11. desember 2022 #11990 Del Skrevet 11. desember 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. desember 2022 #11991 Del Skrevet 11. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #11992 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg vet hvem du er Yrsa sigurdardottir Måtte slutte å lese den på senga fordi den gir meg mareritt, så langt 10/10 ekkel skummel krim bok 😅 Anonymkode: d5854...398 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #11993 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg vet hvem du er Yrsa sigurdardottir Måtte slutte å lese den på senga fordi den gir meg mareritt, så langt 10/10 ekkel skummel krim bok 😅 Anonymkode: d5854...398 Den er virkelig skummel! Jeg har lest alt av Yrsa, og denne er uten sidestykke den skumleste. Hvis du er glad i krim fra Island, kan jeg anbefale Arnaldur Indriðason (alle hans bøker er tilgjengelige på norsk) og Ragnar Jónasson (tilgjengelig på engelsk) Anonymkode: 10d23...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #11994 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den er virkelig skummel! Jeg har lest alt av Yrsa, og denne er uten sidestykke den skumleste. Hvis du er glad i krim fra Island, kan jeg anbefale Arnaldur Indriðason (alle hans bøker er tilgjengelige på norsk) og Ragnar Jónasson (tilgjengelig på engelsk) Anonymkode: 10d23...30a Takk for tips! Haha ja jeg holdt ut til ca side 200 da måtte jeg lese den i sofaen i dagslys, Herregud for en jævlig fantasi dama har. Elsker den da 😂 Anonymkode: d5854...398 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #11995 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Takk for tips! Haha ja jeg holdt ut til ca side 200 da måtte jeg lese den i sofaen i dagslys, Herregud for en jævlig fantasi dama har. Elsker den da 😂 Anonymkode: d5854...398 Ja, den er ekkelt, rett og slett! Deilig ekkel bok 😛 Jeg leste den på senga da jeg lå med feber. Dét var ikke lurt. Sovent, og våkna opp med svette frysninger over hele kroppen, fra et særdeles grusomt mareritt. Hurra for Yrsa 🙂 Anonymkode: 10d23...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12. desember 2022 #11996 Del Skrevet 12. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #11997 Del Skrevet 12. desember 2022 Tante Ulrikkes vei. Startet veldig bra, det må jeg si! Anonymkode: 329ba...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 12. desember 2022 #11998 Del Skrevet 12. desember 2022 Skal begynne på amerikansk karmageddon av Thomas seltzer, og europatrilogien av Asle toja. Nettopp ferdig med the ink black heart av Robert Galbraith (jk rawling), og fire and blood av George rr Martin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #11999 Del Skrevet 12. desember 2022 Capazitet skrev (2 timer siden): Ho har fått ein del kritikk for denne; reknar med du har fått dét med deg. Korleis er boka så langt du har lese? Anonymkode: 10d23...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. desember 2022 #12000 Del Skrevet 12. desember 2022 (endret) Jeg er John Grisham tilhenger, og leser nå en av hans siste bøker; "The Judges List". Altså "Dommerens Liste". Leser de fleste av bøkene hans på engelsk for jeg orker ikke vente til de blir oversatt og utgis på norsk 😄 Listen til dommeren er en liste over navn på personer som en eller annen gang i livet til dommeren har gjort ham noe han føler er en fornærmelse eller urett eller behandlet ham dårlig. Han venter noen år, og så dreper han dem. Etterlater ingen spor noe sted. Han er i slutten av førtiårene, meget godt trent og sterk, meget smart og en kløpper til å planlegge. Han nyter å planlegge i lang tid i forveien. Han har i løpet av mange år skaffet seg ekstremt gode pc-kunnskaper, tilgang til dark web og ved hjelp av spionprogrammer bryter han seg ubemerket inn i datanettverkene til folk og bedrifter, så han kan snuse i alt og skaffe seg informasjon om alt og alle, inkl politiets databaser. Den er veldig spennende! Nå har jeg lest tre fjerdedeler av den, siste delen blir nok mest spennende! Endret 12. desember 2022 av Million manglet et ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå