Frøken.stille Skrevet 29. juli 2016 #8601 Del Skrevet 29. juli 2016 Maestra av LS Hilton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 29. juli 2016 #8602 Del Skrevet 29. juli 2016 11 minutter siden, sofie777 skrev: Elantris var den første boken av BS jeg leste da jeg hørte at han skulle ta over Wheel of Time fra avdøde Robert Jordan. Det er en av de beste fantasy-bøkene jeg noen gang har lest og må nok lese den igjen snart. Nydelig! Da vet jeg hva siste fredagen i ferien skal brukes til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. juli 2016 #8603 Del Skrevet 29. juli 2016 Piken på toget - Paula Hawkins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. juli 2016 #8604 Del Skrevet 29. juli 2016 Skal begynne på "Knusende stillhet" av Val McDermid. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. juli 2016 #8605 Del Skrevet 29. juli 2016 Har akkurat begynt på The Night Manager av John le Carre. Så serien tidligere i år, så gleder meg til å gå litt mer i dypet i boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 30. juli 2016 #8606 Del Skrevet 30. juli 2016 Den 27.7.2016 at 17.39, Nutz skrev: Haha bare legg den fra deg, den tar seg ikke opp. Boken handler om absolutt ingenting og den er kjempelang. Jeg ble skikkelig skuffet for "jo fortere jeg går...", altså boken hun skriver om at hun skriver i monstermenneske, er favorittboken min. Hadde skyhøye forventninger til monstermenneske etter å ha skrevet den, men da jeg var ferdig følte jeg hele boken var bortkastet tid. Haha, når jeg leste kommentaren din hadde jeg ca. 50 sider igjen, så da leste jeg den ferdig, bare for å ha gjort det. Men ja, du hadde helt rett, den handlet jo om rett og slett ingenting, null mening og sammenheng i det, som jeg kunne oppfatte i alle fall. Eneste som imponerte meg, er at det er mulig å produsere nesten 600 sider om - ja - ingenting! Nå har jeg nettopp åpnet "Kakerlakkene" av Jo Nesbø. Har kun lest "Flaggermusmannen" av han tidligere, og kan ikke akkurat si at jeg ble bitt av Harry Hole-basillen. Nå har tanta mi, som ikke liker krim, men elsker Harry Hole, overtalt meg til å gi ham et nytt forsøk, så nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 30. juli 2016 #8607 Del Skrevet 30. juli 2016 41 minutter siden, Miss_Sunshine* skrev: Haha, når jeg leste kommentaren din hadde jeg ca. 50 sider igjen, så da leste jeg den ferdig, bare for å ha gjort det. Men ja, du hadde helt rett, den handlet jo om rett og slett ingenting, null mening og sammenheng i det, som jeg kunne oppfatte i alle fall. Eneste som imponerte meg, er at det er mulig å produsere nesten 600 sider om - ja - ingenting! Nå har jeg nettopp åpnet "Kakerlakkene" av Jo Nesbø. Har kun lest "Flaggermusmannen" av han tidligere, og kan ikke akkurat si at jeg ble bitt av Harry Hole-basillen. Nå har tanta mi, som ikke liker krim, men elsker Harry Hole, overtalt meg til å gi ham et nytt forsøk, så nå er jeg spent! Hehe jeg tror ikke jeg kommer til å lese noen flere av hennes bøker med det første hvertfall Det er jo nesten komisk at boken ble så lang og at boken boken handler om omtrent er kortere enn ETT kapittel av monstermenneske! Får håpe kakerlakkene er bedre Jeg leser "sjarmen med tarmen" nå, den er veldig interessant i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utenegenart Skrevet 31. juli 2016 #8608 Del Skrevet 31. juli 2016 Starter på Terry Pratchetts Guards! Guards! Likte bok 1, 2 og 4 i discworld. Leste 5 selv om den ikke engasjerte like mye. Har prøvd bok 3, men falt av litt uti. Har fått denne spesielt anbefalt, dog, så må nesten prøve den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest steinbukk79 Skrevet 31. juli 2016 #8609 Del Skrevet 31. juli 2016 Hvem drepte Birgitte Tengs av Bjørn Olav Jahr, meget bra bok anbefaler den på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. juli 2016 #8610 Del Skrevet 31. juli 2016 Det herlige nederlaget av Sven Hazel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 31. juli 2016 #8611 Del Skrevet 31. juli 2016 Siden det ser ut som om "alle" på toget, stranda og generelt rundt meg leser The girl on the train av Paula Hawkins fortiden, så får jeg prøve meg på den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 31. juli 2016 #8612 Del Skrevet 31. juli 2016 Skyggejegerne bok 2 (husker ikke helt hvilken tittel det er) Leste den første tidligere i uka, følte det var veldig på tide å få lest den superpopulære bokserien elsker den så langt, er veldig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sylphrena Skrevet 31. juli 2016 #8613 Del Skrevet 31. juli 2016 Den 7/28/2016 at 23.38, Bokdamen skrev: Har lest de tre Wax&Wayne bøkene i sommer, og ble skikkelig skuffet da jeg oppdaget at den siste ikke var kommet... Det er litt av "problemet" med Sanderson som jeg ser det, han har så stor produksjon at jeg alltid forventer at det finnes en bok til. Har Elantris på kindlen, har dere lest den? Må holde meg opptatt mens jeg venter på at hans kal komme videre med Stormlight Archive Noen ganger skulle jeg ønske Sanderson bare kunne fokusere på en serie om gangen, så jeg fikk bøkene mine fortere. Han er nå 65% ferdig med første utkast til Stormlight 3 så jeg. Gleder meg så utrolig! Men han er ganske kjapp i forhold til visse andre forfattere *kremt* Rothfuss & Martin*kremt* Jeg likte veldig godt Elantris. Kan absolutt anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 1. august 2016 #8614 Del Skrevet 1. august 2016 7 timer siden, Sylphrena skrev: Noen ganger skulle jeg ønske Sanderson bare kunne fokusere på en serie om gangen, så jeg fikk bøkene mine fortere. Han er nå 65% ferdig med første utkast til Stormlight 3 så jeg. Gleder meg så utrolig! Men han er ganske kjapp i forhold til visse andre forfattere *kremt* Rothfuss & Martin*kremt* Jeg likte veldig godt Elantris. Kan absolutt anbefales Kunne ikke vært mer enig! Stormlight 3 har stått på 65% en stund nå, så kan jo håpe at han har kommet mye lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 1. august 2016 #8615 Del Skrevet 1. august 2016 Harry Potter and the Cursed Child, det kommer nok en liten bokdepresjon etter denne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 3. august 2016 #8616 Del Skrevet 3. august 2016 Nettopp ferdig med Paradisplaneten av Jørgen Brekke, jeg synes den var vanvittig spennende Minner litt om Tom Egeland siden det er historiske kontekster med, men krimdelen gjør at den blir ekstra spennende. Funnet en ny norsk forfatter jeg er fan av nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 5. august 2016 #8617 Del Skrevet 5. august 2016 Er halvveis i "Mi briljante vennine" av Elena Ferrante, er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 5. august 2016 #8618 Del Skrevet 5. august 2016 Chiles døtre av Carmen Rodriguez - utrolig rørende bok om hvordan diktaturet påvirket tre kvinner og formet dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. august 2016 #8619 Del Skrevet 6. august 2016 Til Jacobs forsvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 6. august 2016 #8620 Del Skrevet 6. august 2016 Outlander - Diana Gabaldon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå