skruf Skrevet 1. juli 2016 #8561 Del Skrevet 1. juli 2016 Patrick Melrose-romanene av Edward St.Aubyn Veldig bra, ganske mørk til nå iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. juli 2016 #8562 Del Skrevet 1. juli 2016 Michael Winger - Jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 2. juli 2016 #8563 Del Skrevet 2. juli 2016 Den 26.6.2016 at 14.48, NumberSix skrev: Åå, alt av Backman er så bra! Les også "Alt min sønn bør vite om verden", jeg lo så jeg gråt flere ganger! Leser for tiden Sovereign av C.J. Sansom. Elsker Tudor-perioden. Nå har jeg lest den ferdig, og det ble lett en av de nye favorittbøkene mine. Helt fantastisk! Takk for tips, skal absolutt sjekke den ut når tårnet med uleste bøker her hjemme har minket litt! I dag begynte jeg for øvrig på en ny bok, "Skyggejakten" av Jørgen Jæger. Har lest rundt 50 sider, og foreløpig kan jeg ikke si at jeg er veldig imponert. Plottet i seg selv er spennende nok, men skrivestilen til Jæger blir rett og slett litt for platt og oppramsende for min del. Det blir ikke den "driven" som gjør at jeg ikke klarer å legge den i fra meg, og det savner jeg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 4. juli 2016 #8564 Del Skrevet 4. juli 2016 American Gods - Neil Gaiman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byjenta! Skrevet 4. juli 2016 #8565 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg er en person som er utrolig glad i bokserier fra 1800- tidlig 1900 tallet som handler om gårder, odelsjenter/gutter, romantikk, drama og intriger. Har lest veldig mange serier, og holder på med flere på en gang. Akkurat ferdig med nr 37 av soloppgang nå, og skal begynne på nr 4 av hjertets røst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 7. juli 2016 #8566 Del Skrevet 7. juli 2016 Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant, Jonas Jonasson. Koser meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. juli 2016 #8567 Del Skrevet 7. juli 2016 "Pan" av Knut Hamsun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 7. juli 2016 #8568 Del Skrevet 7. juli 2016 Den 7/2/2016 at 13.22, Miss_Sunshine* skrev: I dag begynte jeg for øvrig på en ny bok, "Skyggejakten" av Jørgen Jæger. Har lest rundt 50 sider, og foreløpig kan jeg ikke si at jeg er veldig imponert. Plottet i seg selv er spennende nok, men skrivestilen til Jæger blir rett og slett litt for platt og oppramsende for min del. Det blir ikke den "driven" som gjør at jeg ikke klarer å legge den i fra meg, og det savner jeg litt. Jeg tenkte det samme da jeg leste en annen bok av han, Karma, men jeg ble fort vant til skrivestilen og fullførte hele boken på 2 intensive dager haha. Spennende lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2016 #8569 Del Skrevet 10. juli 2016 Paula Hawkins: Piken på toget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 10. juli 2016 #8570 Del Skrevet 10. juli 2016 Eplehagen av Marianne Storberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 10. juli 2016 #8571 Del Skrevet 10. juli 2016 Himmelens fange av Carlos Ruiz Zafón, liker den veldig godt så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. juli 2016 #8572 Del Skrevet 10. juli 2016 Barna fra toget - lydbok Svindleren av John Grisham - sengelektyre Romaner, diktsamling, av Bård Torgersen sikter på å lese omtrent 50 bøker per år, ligger på 30 noe nå (ekskludert pensumbøker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 10. juli 2016 #8573 Del Skrevet 10. juli 2016 Sommerens Bok av Emylia Hall Ikke kommet så langt, men håper den tar seg opp snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
surre_sub Skrevet 10. juli 2016 #8574 Del Skrevet 10. juli 2016 Grafitti av Ola Bauer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 11. juli 2016 #8575 Del Skrevet 11. juli 2016 Nettopp lest The Wrath and the Dawn av Renee Addieh og det var en ganske god fortelling basert på Tusen og en natt. Nå skal jeg kaste meg over Hero of Ages av Brandon Sanderson straks den kommer i posten og jeg gleder meg såååååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 11. juli 2016 #8576 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg har et teppe i tusen farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSuss Skrevet 11. juli 2016 #8577 Del Skrevet 11. juli 2016 Me before you av Jojo Moyes, inne i de siste 100 sidene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sylphrena Skrevet 11. juli 2016 #8578 Del Skrevet 11. juli 2016 6 timer siden, Kelsier skrev: Nettopp lest The Wrath and the Dawn av Renee Addieh og det var en ganske god fortelling basert på Tusen og en natt. Nå skal jeg kaste meg over Hero of Ages av Brandon Sanderson straks den kommer i posten og jeg gleder meg såååååå! Den er så bra! Akkurat begynt på første bok i Mistborn serien av Brandon Sanderson igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 11. juli 2016 #8579 Del Skrevet 11. juli 2016 Bak lukkede dører av B. A. Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. juli 2016 #8580 Del Skrevet 14. juli 2016 Fikk "The Forever War" av Joe Haldeman i gave hos min bedre halvdel. Har aldri lest sci-fi litteratur før, så dette kan bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå