Djungelvrål Skrevet 7. juli 2011 #4781 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg og! Liker du den? Jeg er på slutten nå...helt utrolig at hun har overlevd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisette Skrevet 7. juli 2011 #4782 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Jeg leser On the road av Jack Kerouac. Klassiker, og min bok er engelsk med original "Typed as a long, single-spaced-paragraph on eight sheets of tracing paper, witch he tapet together to form a scroll" akkurat som 1957 utgaven. Nydelig bok Endret 7. juli 2011 av Lisette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 7. juli 2011 #4783 Del Skrevet 7. juli 2011 "Regiskolen" av Irina Malochevskaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizette Skrevet 8. juli 2011 #4784 Del Skrevet 8. juli 2011 "To Kill a Mocking Bird" - Harper Lee Er helt på slutten nå. Utrolig fin bok, og morsomt å lese sørstatsdialekten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 8. juli 2011 #4785 Del Skrevet 8. juli 2011 Liker du den? Jeg er på slutten nå...helt utrolig at hun har overlevd! Jeg skal lese siste kapittel idag. Veldig interessant å lese, var masse jeg ikke visste (som mishandlingen). Dette blir en bok jeg kommer til å anbefale videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 8. juli 2011 #4786 Del Skrevet 8. juli 2011 Kjetil Trys "Frels oss fra det onde" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. juli 2011 #4787 Del Skrevet 9. juli 2011 "Glassblåseren fra Murano" av Marina Fiorato. Lett sommerlektyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 9. juli 2011 #4788 Del Skrevet 9. juli 2011 Bibelen/Apokryfene/"Datterens drøm" av Francine Rivers...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. juli 2011 #4789 Del Skrevet 9. juli 2011 Lisa marklund- livstid. Anbefales.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 9. juli 2011 #4790 Del Skrevet 9. juli 2011 No er eg snart ferdig med "Prosjekt baby" av Sinead Moriarty. Heilt herleg, kan verkeleg anbefalast til alle som nokon gong har ynskja seg, prøvd å lage, eller hatt, ein baby. Utruleg artig og treffande skrivi. Har sitti og humra meg gjennom heile boka. Anbefalast! Den har jeg og lest! Leste den ut på 3 dager, så ja den kan anbefales! Nå leser jeg Utskudd av Sadie Jones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 9. juli 2011 #4791 Del Skrevet 9. juli 2011 Charlaine Harris - Dead to the World. Har hørt den som lydbok før (alle de 10 første bøkene i serien Southern Vampire Mysteries), og leser nå på engelsk. Synes det er bedre å lese, for da husker jeg mere enn når jeg bare hører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 9. juli 2011 #4792 Del Skrevet 9. juli 2011 Pride and Prejudice av Jane Austen. På tide at jeg får lest den, har ønsket det lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 9. juli 2011 #4793 Del Skrevet 9. juli 2011 Days of Blood and Fire - Katharine Kerr (a novel of the westlands) Og det som gjør denne bokserien så gøy er at den første ble oversatt til norsk, så jeg leste den for 18 år siden. For 1 år siden jeg fant jeg ut at serien fortsatte og kjøpte det jeg kunne finne på engelsk. Men det er ikke mer enn 2 måneder siden jeg fant den første boken i den nye serien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 9. juli 2011 #4794 Del Skrevet 9. juli 2011 Barnepiken av Kathryn Stockett! Handler om forholdet mellom svarte og hvite i 50tallets sørstater Særlig fine fruer og deres hushjelper. Kjempefin bok! Ropet fra Junglen av Sabine Kruegler(?) "Dokumentar" om hennes liv i bokform, dette er forsåvidt bok 2 i serien, hvor hun drar tilbake til hvor hun vokste opp i Indonesia og Vest Papua og drar tilbake til stammen hennes og forteller litt rundt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 10. juli 2011 #4795 Del Skrevet 10. juli 2011 "Sold - Story of Modern-day Slavery" av Zana Muhsen. En annen her på KG anbefalte den, og det er jeg glad for. Etter denne skal jeg lese oppfølgeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. juli 2011 #4796 Del Skrevet 10. juli 2011 Susan Abulhawa - Morgen i Jenin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. juli 2011 #4797 Del Skrevet 10. juli 2011 No har eg starta på "Hotellet på hjørnet av bitter og søt". Har sett at mange her inne har lest den! Verkar bra så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 10. juli 2011 #4798 Del Skrevet 10. juli 2011 Øya av Victoria Hislop. Konge bra bok, lest den engang før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-stina Skrevet 10. juli 2011 #4799 Del Skrevet 10. juli 2011 Kjerringer av Helene Uri. Storkoser meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 10. juli 2011 #4800 Del Skrevet 10. juli 2011 Bok 5 i The Southern Vampire Mysteries - Dead as a doornail av Charlaine Harris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå