Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble ferdig med Paradiset av Liza Marklund i går. I dag har jeg lest Jeg velger å leve av Sabine Dardenne. (hun ble holdt fanget av Marc Dutroux i Belgia.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg prøver å lese Memnoch the Devil av Anne Rice, men KG og Shark Attack på TVNorge distraherer meg veldig! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt The Kite Runner av Khaleid Hosseini. Boken forteller om en gutts oppvekst i Kabul, Afganistan på 70-tallet. Virker veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Verdens eldste mann er død av Christer Mjåset

og Miss Smilla's feeling for snow av Peter Høeg

Begge anbefales på det strekeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også avhengig av å lese,så nå holder jeg på med flere serier på en gang :)

*Rimfrost

*Havets datter

*Storgårdsfolk

*Hanna

*Tre søstre

Jeg abbonerer på disse seriene og bøkene kommer til forskjellige tider alle sammen,så derfor holder jeg på med alle på en gang,slik at jeg alltid har noe å lese på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bienes hemmelige liv. Det er et stort mysterium for meg hvorfor denne boka er så populær.

Jeg er så enig, får en følelse av å lese en kiosklitteraturutgave av Toni Morrison, som selvsagt befinner seg lysår over Kidd. Denne boken kommer langt opp på min "mest oppskrytte"-liste (der "Alkymisten" troner suverent på toppen).

Nå leser jeg Richard Herrmanns dronningtrilogi for andre gang. Høydare!

Richard Herrmann er fantastisk! :-D Jeg mistenker bøkene hans, som jeg har lest siden tidlige tenår, for å være en sterkt medvirkende årsak til min langt fremskredne anglofili.

Apropos anglofili, boken jeg leser nå er "Watching the English", skrevet av en sosialantropolog som prøver å redegjøre for det typisk engelske. Morsom lesning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frk. Grønn

Lars Ove Seljestad - Blind

Så langt utrolig sær, men jeg får vel prøve å lese noen kapitler til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Lars Ove Seljestad - Blind

Så langt utrolig sær, men jeg får vel prøve å lese noen kapitler til..

Den ble for kjedelig. Jeg er skuffet. Men nå leser jeg Paulo Coelho - Zahir, og synes den er kjempebra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...