Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Var på ferie i England forrige uke, og kjøpte meg "Labyrinth" som jeg har begynt på. Går litt tregt å lese, da jeg ikke er vant til å lese på engelsk, men boka virker bra så langt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wasabi

"Bikubesong" av Frode Grytten. Har kommet halvveis og liker den veldig godt. Hadde ikke lest noe av Grytten før "Flytande bjørn" og leser nå gjerne flere av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Begynte på Mikael Niemis' "populærmusikk fra vittula" idag. Den virker morsom så langt.

filmen er ihvertfall bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles fanfic, har blitt helt hekta. :rodme: Leser i tillegg ørten andre bøker. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"ingen var vitne" av elisabeth george

Bøkene til Elizabeth George er så spennende! Det kommer en ny til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Oj, er det en film også? Det har ikke jeg fått med meg. :TooHappy:

ja, den må du se! kom for et par år siden, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt Evas øye av Fossum. Den flyter fint, så jeg er fornøyd foreløpig. Litt rart å lese kjølig vår i denne sommervarmen! Hendelsene er plasert i Drammen, der jeg bor. Det er litt morsomt, men også rart da forfatter skriver hele tiden om hvor styggt det er i Drammen. Jeg synes ikke det!! Men det er nok noen år siden boken ble skrevet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, nå er jeg skikkelig sur!!! Jeg leser som sagt "Enke for et år" av Irving, og plutselig hoppet boken over 50 sider!!!! 50 sider med handling er borte i trykken!!!! Møkka-trykkeri!!!!!!!!!!!!!!! :frustrert::frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tiltet. Du har sikkert ikke kvitteringen så du kan gå tilbake med boken heller.. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig en stor krim fan. Leser alle krim bøker. Men i det siste har jeg blitt litt lei av mord og mysterier, så nå leser jeg morsome bøker av Erlend Loe.

Jeg har lest Doppler og syns den er kjempe bra

Og nå leser jeg flere av hans bøker samtidig.

L

Fakta om Finland

Tatt av Kvinnen

Volvo Lastvagner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Stormfulle høyder av Emily Brönte.

Ops... det var den jeg begynte å lytte til som lydbok i januar, og aldri kom lenger enn til starten av CD 2 av 9...

*lete febrilsk* Hvor pokker ER iPoden min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hilde79
Jeg hadde tiltet. Du har sikkert ikke kvitteringen så du kan gå tilbake med boken heller.. eller?

Kjøpte den gjennom en bokklubb på nettet, så de har nok oversikt over alle mine kjøp. Men det er jo jævla lenge siden, håper det ikke har noe å si.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Kjøpte den gjennom en bokklubb på nettet, så de har nok oversikt over alle mine kjøp. Men det er jo jævla lenge siden, håper det ikke har noe å si.....

Det er jo feilvare, så det burde ikke spille noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå leser jeg Balansekunst av Rohinton Mistry

ble anbefalt den boka for ett år siden og har akkurat begynt på den, veldig bra så langt.

har noen krimbøker av Michael Connelly som venter på meg i hylla, også bør jeg skaffe meg en bok eller to i strandlektyre når jeg reiser på ferie i august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Leser i øyeblikket "Stjerner lyser hvite" av Alice Hoffman. Utrolig flink forfatter, men dette er desverre ikke det beste hun har gjort. Anbefaler "Huset og fuglen" av samme forfatter.

Sammen med samboeren min leser jeg på senga "Fremmedlegionen - mine fem år som legionær" av Øystein Paulsen. Helt ok, så langt, men har ikke kommet lenger enn til kap. 3, hehe.

Skal avgårde til biblioteket snart og låne nye bøker til ferien som starter neste søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...