makkapakka Skrevet 29. september 2016 #8701 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Har nettopp blitt ferdig med Kate Morton, huset ved innsjøen Gledet meg veldig til Jojo Moyes Paris for ên, den var så kort at den ble unnagjort på 2 timer igår kveld. Endret 19. oktober 2016 av makkapakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. september 2016 #8702 Del Skrevet 29. september 2016 A life too short av Ronald Reng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 29. september 2016 #8703 Del Skrevet 29. september 2016 Med Andre Øyne av Judith Orloff Omtale fra nettbokhandel: Med eksempler fra sitt eget liv og ved hjelp av pasienthistorier, viser den klarsynte legen og psykiateren Judith Orloff oss hvor viktig intuisjonen er for vår mentale helse og vårt følelsesmessige velvære. Les hennes personlige historie om oppveksten som intuitivt barn og hvordan hun som voksen integrerte sine intuitive evner i medisinen. Og lær å koble deg til din indre visdom for å skape dramatiske forbedringer i hverdagen. Judith Orloff er lege, psykiater og forfatter av en rekke populære bøker, blant annetMed andre øyne om hennes egne intuitive evner og om kampen mot en skeptisk skolemedisin for å bevise intuisjonens kraft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. oktober 2016 #8704 Del Skrevet 1. oktober 2016 Fikk Keplers Hypnotisøren i dag. Håper den står til forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. oktober 2016 #8705 Del Skrevet 1. oktober 2016 Hålke, av Helene Uri Utrolig fin bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WeirdAlien Skrevet 1. oktober 2016 #8706 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg leser mange bøker på én gang, men prøver å skjerpe meg så jeg kan fullføre én bok om gangen. Akkurat nå tar jeg for meg Lord of the Rings av J. R. R. Tolkien. Snart ferdig med Two Towers, gruer meg til jeg er helt ferdig. Tror jeg må lese de tre bøkene en gang til når jeg er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 1. oktober 2016 #8707 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg leser Outlander av Diana Gabaldon, snart ferdig med første bok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 1. oktober 2016 #8708 Del Skrevet 1. oktober 2016 Gjorde meg ferdig med The Hero of Ages for noen dager siden (og eeelsket den), før jeg leste første bok av Tørk aldri tårer uten hansker, som jeg likte veldig godt. Nå skal sette i gang med å lese Veien av Cormac McCarthy. Den må jeg bare rase igjennom, fordi jeg kjøpte The Way of Kings i dag og er supergira på å sette i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 5. oktober 2016 #8709 Del Skrevet 5. oktober 2016 Inferno (Dan Brown) IT (Stephen King) Insurgent (Veronica Roth) Second Foundation (Isaac Asimov) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 6. oktober 2016 #8710 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nettopp ferdig med Tilgi meg, Lori Nelson Spielman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. oktober 2016 #8711 Del Skrevet 7. oktober 2016 The English spy Av Daniel Silva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. oktober 2016 #8712 Del Skrevet 7. oktober 2016 Nettopp ferdig med Om Høsten av Knausgård, har nå startet på Om vinteren av samme forfatter. Elsker Knausgård! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 7. oktober 2016 #8713 Del Skrevet 7. oktober 2016 Snart ferdig med med Secret History av Donna Tart og The Making of Trump av David Cay Johnston Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 7. oktober 2016 #8714 Del Skrevet 7. oktober 2016 Og forøvrig fullførte jeg nettopp Hver gang du forlater meg av Linnea Myhre og Dverghesten av Gert Nygårdshaug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 7. oktober 2016 #8715 Del Skrevet 7. oktober 2016 Snart lest ut Ferrantes nummer tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 9. oktober 2016 #8716 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg fullførte nettopp Burial Rites av Hannah Kent. En veldig atmosfærisk roman om den siste kvinnen som ble henrettet på Island. Jeg syns den gikk litt sakte, men den har stort sett gode reviews på Goodreads. I går leste jeg The Graveyard Book av Neil Gaiman fordi det føltes ut som en passende bok for oktober og koste meg skikkelig med den foran peisen. Lettlest, spooky og fantasifull, slik som Gaimans bøker så ofte er. Jeg har også lest ferdig Veien av Cormac McCarthy og Blod på snø av Jo Nesnø. Veien syns jeg var helt ok postapokalyptisk litteratur, men jeg fant skrivestilen noe slitsom å lese. Blod på snø var ganske rævva, men tok knapt førtifem minutter å lese, så det var egentlig ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 12. oktober 2016 #8717 Del Skrevet 12. oktober 2016 Dei som flyktar og dei som blir - Elena Ferrante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 13. oktober 2016 #8718 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg prøvde å lese Calendar Girl, forført, av Audry Carlan, men det ble for mye pikk og forlite handling.. det står årets bokfenomen, men for meg så ble ikke det noen suksess. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. oktober 2016 #8719 Del Skrevet 16. oktober 2016 "The Penguin Book of Norse Myths: Gods Of The Vikings" av Kevin Crossley-Holland "Only Dull People Are Brilliant at Breakfast" av Oscar Wilde "The Greatest Show on Earth" av Richard Dawkins (hadde lest halvparten før en boktjuv stakk av med boka ... håper han får vorter på langfingrene sine) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 18. oktober 2016 #8720 Del Skrevet 18. oktober 2016 Austerlitz - W.G. Sebald Opplysningens stjerne : Voltaire 1694-1778 - Camilla Kolstad Danielsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå