Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den Friday, September 02, 2016 at 19.30, Hecubaa skrev:

Jeg jobber fortsatt med Panserhjerte, men har begynt på den siste til Unni Lindell i tillegg :)

"Jeg vet hvor du bor."  ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp lest ferdig Belgravia, Julian Fellowes er vanligvis ikke så glad i 1840 romantikk, men denne var bra bortsett fra Halleluja avslutning 

og piken på toget av Paula Hawkins. Morro fra begynnelse til slutt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp ferdig med ''Paris for to en'' av Jojo Moyes. Det var en fin bok, men veldig kort og enkel. Nå leser jeg ''Den du ikke var'' av Lucy Clarke og er heeelt hekta. 

Endret av tenke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har nesten ikke tatt i en bok på to måneder, men plukket opp Hero of Ages av Brandon Sanderson etter å ha bladd meg gjennom de siste fem sidene her i tråden. De første 250 sidene har flydd forbi! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når jeg er ferdig med Mistborn-trilogien.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kelsier skrev:

Har nesten ikke tatt i en bok på to måneder, men plukket opp Hero of Ages av Brandon Sanderson etter å ha bladd meg gjennom de siste fem sidene her i tråden. De første 250 sidene har flydd forbi! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når jeg er ferdig med Mistborn-trilogien.  

Da leser du den neste trilogien som er satt noen hundreår senere :) Ellers er Elantris et godt hvileskjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...