Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Hmm lurer på en ting her... De siste kanskje to ukene har jeg hatt to røde områder nedentil, akkurat som to røde flekker på hver side av skjedeinngangen. De klør en del.. hvis jeg klør på dem så begynner de å blø. Er ikke vondt. Er veldig små områder da, men er jo litt rart? Er ikke soppinfeksjon for skjeden er helt fin. Men er jeg rett og slett bare veldig tørr og irritert nedentil kanskje? Noen som har opplevd lignende ? Noe som hjelper å smøre på`? Takk for svar
Saeria Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Jeg har ikke opplevd dette selv, men vil absolutt anbefale deg en tur til legen for å få sjekket det.
Gjest _ Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Hei! Jeg tror nesten jeg har opplevd noe av det samme, eller har det nå. Altså. Jeg har to lange områder (jeg skriver lange, for de er ovaltlange) oppover på innsiden av de ytre kjønnsleppene.. Jeg lurer fært på hva det er..! Kan hende det er kjærsten min sin skyld som rota hendene sine ned der.. Det var ikke første gangen, men første gangen det har blitt så ille! Lurer fært på hva det er! Og håper noen har vært borti det og har noen råd..
^me^ Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Hei! Jeg tror nesten jeg har opplevd noe av det samme, eller har det nå. Altså. Jeg har to lange områder (jeg skriver lange, for de er ovaltlange) oppover på innsiden av de ytre kjønnsleppene.. Jeg lurer fært på hva det er..! Kan hende det er kjærsten min sin skyld som rota hendene sine ned der.. Det var ikke første gangen, men første gangen det har blitt så ille! Lurer fært på hva det er! Og håper noen har vært borti det og har noen råd.. ← nå er det litt vanskelig for meg og sette noen diagnose i og med jeg vet ikke om du har hatt ubeskyttet sex eller om du eller partneren din har herpes 1 (herpes i /rundt munn og lepper. men det hørtes litt ut som herpes, men det er ikke sikkert. her finner du informasjon om herpes her er litt generell info om kløe i underlivet. håper noe av dette var til hjelp. men ta deg en tur til legen og få det undersøkt så er du sikker,trygg og frisk etterpå
Gjest _ Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Hmm. Vi har ikke hatt riktig sex enda.... Det er liksom ikke blemme heller.. Bare en rød brei stripe.. Jeg smørte noe salve på det i sta.. Kanhende det funker og blir borte! Jeg håper hvertfall det! Hmm. Jeg har spørt han ut om det.. Han har ikke hatt mye sex... Så.. HeHe.. Vel. Takk for informasjon.. jeg skal nok finne ut av det!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Hei! Jeg som startet denne tråden. Mine forsvant etter noen dager. Jeg tror bare jeg var litt irritert...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå