Gjest Sabia Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Jeg har tint laksefileter som vi skal ha til middag idag. Så har jeg en pose ferske champignoner som skulle vært spist idag.. Passer det å lage soppstuing til stekt laks? Eller er det andre ting jeg kan bruke champignonen til som passer til laksen? Hjelp....!?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Det er faktisk kjempegodt med soppstuing til laks. Har lagd det flere ganger. Lager en enkel stuing av sopp med fløte og hakket persille, gjerne litt skall av sitron og smaker til med salt og pepper. Pulverheksa
anetted Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Det hørtes jo kjempegodt ut. Skal prøve det selv jeg. Sikkert godt med stekte poteter til også Nam, nam....nå ble jeg sulten!
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 veldig godt å steke skiver av sopp, paprikabiter og purreløkringer/løkbiter, og så et min før de er ferdige så har man soyasaus over. pappa lager det ofte til ovnsstekt/grillet laks, og serverer med ris og en rømmeklatt. kjempegodt.
Gjest Sabia Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 Skriver opp laks på neste ukes handleliste også jeg, droppet hele soppen så må teste til laks neste uke istedet!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå