Gå til innhold

Til alle.......


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg vil med dette takke for meg. Takker for mange fine diskusjoner (noen til tider overopphetet)

Årsaken til min "bortgang" er en lite hyggelig melding jeg fikk for 1 time siden i det gamle forumet. Denne skremte meg skikkelig (ja jeg er ikke mer enn et menneske) - og jeg velger derfor å trekke meg.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn i på personlige meldinger i det gamle forumet, så får du se et perfekt eksempel på grovt overtramp og personlig hets.

Er selv ikke alltid like enig med 10na, men det får da være grenser!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10na

Jeg ber deg, vær så snill å la dette synke inn litt før du trekker deg ut av KG.

Det er ikke deg som er problemet her, det er den som skrev innlegget som trenger hjelp stakkars.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Okay, jeg leste det, vel 10na, ikke trekk deg ut av KG riktig ennå, jeg har blitt kalt adskillig verre ting og jeg er jo fortsatt her.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst - JEG SYNES IKKE DU SKAL LA DEG SKREMME AV DET HER. Men, det blir jo et lite paradoks, hvis jeg sier at jeg skjønner deg. Men du må ikke la andre få "bestemme" overt deg. Ved å trekke deg ut signaliserer du at ytringsfriheten står svak. Jeg oppfordrere deg på det sterkeste å komme tilbake og jeg oppfordrer også alle andre til også og si det samme. (så får vi se hvem som ikke stiller opp).

Å ha en mening om masse betyr at man er engajert - og hva er feil med det????????? icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er litt merkelig, er at hverken Gry eller noen Moderatorer har slettet dette...

Gry er jo logget på, men hun har ikke svart 10na på beskjeden hun skrev på Ris og Ros. Hun har svart andre på Ris og Ros etter at 10na har lagt inn beskjeden...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10na, beklager at jeg ikke fikk slettet dette straks, men jeg er altså ikke online konstant, selv om det av og ser slik ut.

Dette var ille, og alt er borte nå.

Håper du blir jeg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10na, stakkars! Jeg så meldingen, og reagerte på at den ikke ble slettet straks!:(

Jeg må innrømme at det er få her inne som klarer å gjøre meg så "adrenalinsint" som deg, jeg er ofte VILT uenig med både deg og måten du argumenterer på. Men det er da poenget, ikke sant? Du tvinger oss til å tenke oss om og skjerpe argumentene våre - det er sunt! I motsetning til mange andre er du stort sett saklig og velinformert i argumentasjonen din - du tar bare veldig ofte HELT feil...icon_biggrin.gif (tulla...)

Bli da, er du snill!:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 10na!

Slenger meg på Sølvpilas støtteerklæring, jeg. Så ikke tråden som fikk deg til å skrive denne tråden, men ønsker at du ikke forlater KG!

Jepp, vi er ofte svært uenige, men jeg tror det er få som ønsker deg dit pepper'n gror for det.

Håper du kommer deg over skjokket, og blir med på KG igjen!

Med ønske om ei god helg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig med de andre her, det er ikke du som har ett problem, men den anonyme sjel som skriver slike innlegg!

Jeg er også, som andre nevner, villt uenig med deg til tider, og usansynelig enig til andre tider. Noen ganger synes jeg du diskuterer direkte tankeløst, og andre ganger diskuterer du som om du skulle hatt samme hjerne som meg.

Selvfølgelig risikerer du å få kritikk for din til tider krasse diskusjonsmåte, men det å strekke det så langt som tidligere nevnte innlegg... helt bak mål og super feigt å ikke tørre å stå for det engang!

bli værende du 10na, både du og vi ønsker mange gode diskusjoner! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva meldingen gikk ut på 10na, men det må jo ha vært ille.

Synes også du skal bli, hvis du selv liker diskusjonsforumet. Ikke la en eller annen drittsekk ta luven fra deg. Internett kan være nifst, men de største feigingene viser seg ofte i en slik form som denne personligheten tydeligvis gjorde.

Debatten om hvorvidt alle skal være registrerte brukere her inne har vært oppe før, og jeg tror jeg har sagt hva jeg mener om det før. For min del er jeg overbevist om at dette ville ha luket ut massevis av ugress, og det er opprørende at 10na har blitt skremt, for jeg tror det skal litt til.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gurimalla

Synes ikke du skal trekke deg ut 10na. Hev deg over det tullet der. icon_smile.gif

Det var imidlertid et usedvanelig ekkelt innlegg. Den som skrev det kan ikke ha vært riktig vel bevart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 10na!

Jeg leste ikke dette innlegget, og jeg vet ikke om jeg ønsker å vite hva som sto der heller. Andre reagerte kraftig her inne, og da hadde nok jeg også gjort det.

Håper du fortsetter å være her. Du har mange meninger, selv om jeg ikke alltid er like enig i alt. Det er bra vi er forskjellige- Vi trenger mennesker som deg her inne for å skape litt liv i diskusjonene. Hva er vel en diskusjon uten uenighet?

Håper du tenker deg om, og kommer tilbake!

Klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10na

henger meg på kommentarene til de andre her - vær så snill å bli her da 10na!!

jeg fikk ikke lest innlegget før det ble sletta men jeg håper at alle kan være koselige og greie mot hverandre!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ikke innlegget, men skjønner jo hva det må ha gått ut på.

Har full forståelse for at du syntes det var ubehagelig, men håper du ikke lar deg skremme.

Det er slike ting som dette som er det negative med www; enkelte mister folkeskikk, hemninger og verdighet, og erstatter det med å være ondskapsfull, vulgær og komplett tankeløs.

Håper alt er bra, og at du kommer tilbake etter å ha fått summet deg litt icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...