Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Er det problematisk å få visum til Kina, og tar det lang tid? Man må vel hente og levere det selv, er det mange folk, slik at man må påregne kø (slik som det er ved USA-ambassaden)?
Lady Lovelylocks Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Jeg leverte pass og søknad (med bilde) til Den Kinesiske Ambassaden, måtte tilbake en uke senere. Tok 2 min og levere + hente det...
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Takk. De har jo helt idiotiske åpnignstider, og jeg har ikke så lett for å få fri fra jobb. Så hvis det er kort kø der hadde det hjulpet betraktelig. Andre?
Lady Lovelylocks Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Jeg var der når det åpnet begge gangene, gikk som sagt veldig fort... Men tror du kan sende også. (er ikke helt sikker)
Linn2006 Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Vær obs på åpningstidene for VISUM, det var ikke vi, og måtte snu og komme tilbake en annen dag. Ellers gikk det smertefritt. Når reiser dere? Jeg var der i fjor, i juni. Grådig høy luftfuktighet, men veldig spennende!
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Vær obs på åpningstidene for VISUM, det var ikke vi, og måtte snu og komme tilbake en annen dag. Ellers gikk det smertefritt. Når reiser dere? Jeg var der i fjor, i juni. Grådig høy luftfuktighet, men veldig spennende! ← Står på nettsidene at visum ved konsulatseksjonen er kl 09-1130, håper dette stemmer. Vi skal i juni vi også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå