Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det problematisk å få visum til Kina, og tar det lang tid?

Man må vel hente og levere det selv, er det mange folk, slik at man må påregne kø (slik som det er ved USA-ambassaden)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leverte pass og søknad (med bilde) til Den Kinesiske Ambassaden, måtte tilbake en uke senere. Tok 2 min og levere + hente det...

Gjest Gjest
Skrevet

Takk.

De har jo helt idiotiske åpnignstider, og jeg har ikke så lett for å få fri fra jobb. Så hvis det er kort kø der hadde det hjulpet betraktelig.

Andre?

Skrevet

Jeg var der når det åpnet begge gangene, gikk som sagt veldig fort... Men tror du kan sende også. (er ikke helt sikker)

Skrevet

Vær obs på åpningstidene for VISUM, det var ikke vi, og måtte snu og komme tilbake en annen dag. Ellers gikk det smertefritt. Når reiser dere? Jeg var der i fjor, i juni. Grådig høy luftfuktighet, men veldig spennende!

Gjest Gjest
Skrevet
Vær obs på åpningstidene for VISUM, det var ikke vi, og måtte snu og komme tilbake en annen dag. Ellers gikk det smertefritt. Når reiser dere? Jeg var der i fjor, i juni. Grådig høy luftfuktighet, men veldig spennende!

Står på nettsidene at visum ved konsulatseksjonen er kl 09-1130, håper dette stemmer.

Vi skal i juni vi også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...