Gå til innhold

Trist

Gjest splæsj

Anbefalte innlegg

Gjest splæsj

Hvorfor nicket Høstkvinnen? Tja. Det var det første som falt meg inn. Jeg liker fargene, og den klare luften om høsten. En tur i skogen med blader som rasler og virvler rundt i en grasiøs dans mens vinden leker med dem. Sola som varmer forsiktig i ryggen. Det er ikke for varmt, og ikke for kaldt. :)

Og kanskje fordi jeg har allergi, og nyser både om våren og om sommeren. Men høsten, det er min årstid.

Velkommen til dagboka. :)

Endret av G. Sky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shadowlyn

Grattis med dagbok. :vinke:

Vinteren har vart så lenge i år synes jeg, så jeg husker nesten ikke hvordan høsten føles. :sjenert:

Endret av Pudding skin single
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Tusen takk for hilsner! :-D

Oooh, jeg har på et nytt skjørt i dag, og rompa mi ser fantastisk ut, om jeg så får si det selv. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Jeg har hatt en fin og god langhelg. Har hatt fri siden torsdag. :) Har sovet mye. Trengte det. Har vært sliten i det siste. Travelt på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, høstkvinnen! Jeg er faktisk høstkvinne selv(en venn av meg fortalte det for noen år siden. Var en slags analyse av de naturlige fargetrekkene mine + personligheten eller noe slikt). :)

Tusen takk for kaffe og kaker. Smakte kjempegodt, og jeg vånet litt. Tror jeg må få i meg noe skikkelig mat også. Er trening senere i dag. ;)

Gratulerer med nytt skjørt. Vi får krysse fingrene for at det får snudd flere hoder(av riktige grunner). :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Er høst når det gjelder fargetrekk her og. :)

Går med skjørtet i dag også. Vet ikke om jeg har snudd noen hoder i dag, fordi jeg har ikke øyne i nakken, men håper da at jeg har gjort det. :ler::sjarmor:

Nå har jeg vært i møte med en kunde som var misfornøyd med jobben jeg har gjort, men hun var visst ikke så misfornøyd likevel, for etter noen få rettinger og et 15 min langt møte, var hun fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

I morgen har jeg fri. Det er godt. Jeg burde egentlig trene i kveld, men er trøtt og slapp. Satse på en økt i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er deilig når en først orker.. Skal på treningssenteret med venninnen min og løfte vekter i morgen(og snakke dritt om gutter). Blir gøy.. :)

Nå må jeg skrive fysikkrapporter.. Vet ikke om noe mer kjedelig, jeg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

huff, jeg glemmer å oppdagere dagboka. Må skjerpe meg. Hyggelig at du tok turen innom, Hecuba. :) Regner med at fysikkrapporten er ferdig. Liker fysikk ganske godt jeg, hvis du ser bort fra matten. Kanskje litt vanskelig, men. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Jeg var innom en butikk i dag som selger spesielle klær. Prøvde et korsett for første gang i mitt liv - joda, har prøvd korsett på H&M, men det er jo ikke ordentlige korsetter. Uansett, prøvde et ordentlig korsett , og wow - for en figur jeg fikk! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Hvorfor skriver jeg dagbok, egentlig?

Har jeg et spennende liv? Nei.

Oppdaterer jeg den ofte? Nei.

Gidder noen å lese den? Nei.

Men jeg har den likevel. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shadowlyn
Hvorfor skriver jeg dagbok, egentlig?

Har jeg et spennende liv? Nei.

Oppdaterer jeg den ofte? Nei.

Gidder noen å lese den? Nei.

Men jeg har den likevel.  :sjenert:  :ler:

:ler: Kjenner igjen den. Samme story som min dagbok. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser, livet ditt kjenner jeg ikke mye til, men det siste punktet har du veldig rett i. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest splæsj

Jeg endret dagboktittelen til 'ingenting', fordi det er slik jeg føler meg akkurat nå. Tom. Ikke sint, ikke trist, ingen tårer, bare tom.

I går var jeg på biblioteket, og hadde derfor telefonen avskrudd.

Da jeg skrudde den på, oppdaget jeg at jeg hadde fått en melding av mamma. Jeg måtte lese den flere ganger før innholdet sank inn. "Jenta mi! Prøvde å ringe deg. Jeg har kreft, skal opereres neste uke. Cellegift i 6 måeder. Søsknene dine vet det ikke enda".

Jeg ringte til henne, og vi snakket. Jeg var forbausende rolig. Hun virket nesten i godt humør. Fortalte at det er en svært hissig type tarmkreft, som kanskje har spredd seg til flere organer i kroppen. Hun fikk vite det i går, skal opereres neste uke. Så rask operasjon typer på at det er alvorlig. hun sa at dette skulle hun takle, hun hadde ingen planer om å dø, hun ønsker seg barnebarn, og dem skal hun se vokse opp. Jeg syntes det var ganske rart at hun prøvde å trøste meg, når det er hun som er syk, og kanskje skal dø. Hun er bare 50 år. Jeg sa til henne at hun trenger ikke trøste meg, hun må tenke på seg selv.

Hun bor i en annen by, på en annen kant av landet. Jeg sa at jeg ville være der under operasjonen, men det ville hun ikke. Hun var så dårlig nå, så hun ville at jeg skulle komme når hun var bedre. Men når skal det bli? Med 6 måneders cellegift, vil hun vel bli enda dårligere enn hun er nå. Kanskje jeg drar likevel. Snakket med sjefen på jobb, han sa jeg kunne ta fri så lenge jeg ønsket.

Hun har alltid vært en sterk og bestemt dame, mamma. Tanken på at hun kommer til å bli svak og skrøpelig om ikke lenge, virker så uvirkelig.

Jeg bor i samme by som mormor, så jeg fortalte det til henne. Tenkte det var bedre at hun fikk høre det fra meg personlig enn at mamma eller sykehuset gjorde det via telefon. Jeg har aldri sett mormor gråte, men det gjorde hun.

Selv satt jeg i sofaen, og følte meg som en kald fisk. Ikke en tåre rant ned fra øyekroken. Jeg var som sagt ikke sint, ikke trist, ingenting. Bare tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...