Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Skjule? Mener du å slå av automatiske oppdateringer?
Gjest Catwoman Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Nei, er en oppdatering jeg ikke skal installere. Men så lenge jeg ikke gjør det står den bare nede i høyre hjørne som et utropstegn. Så greia er at jeg vil fjerne den derfra. Så ikke dataen sier ifra om denne oppdateringen
Crazee Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Når du opnar det oppdateringsvindauga - er det ikkje ein boks du kan hake av der, for å ikkje visa den meldinga igjen? (Eller noko i den dur.) Eg brukte den då eg ikkje var interessert i å innstallere ei outlook-oppgradering (har jo ikkje programmet innstallert...) og det forsvann hjå meg.
Gjest Catwoman Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 Der ja, der fant jeg den. Så ikke en ista. Takk for hjelpen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå