Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Jeg har en del sjokolademuffins i fryseren. Men jeg ønsker å ha sjokoladekrem på dem...må jeg virkelig lage ny krem for hver gang, eller kan man f.eks. fryse sjokoladekrem (kremfløte, kakao, m.m.) slik at man bare kan hente fram kremen hver gang? Det er jo mye jobb å lage en slik krem hver gang!
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Jeg har en del sjokolademuffins i fryseren. Men jeg ønsker å ha sjokoladekrem på dem...må jeg virkelig lage ny krem for hver gang, eller kan man f.eks. fryse sjokoladekrem (kremfløte, kakao, m.m.) slik at man bare kan hente fram kremen hver gang? Det er jo mye jobb å lage en slik krem hver gang! ← Jeg er ganske så sikker på at du kan fryse den. Min mor har lagd en slik krem i mange år, og når hun først lager den, så lager hun veldig mye og tar frem når hun har lagd noen nye kaker og det har gått helt fint. Ett lite tips er jo å ikke fryse alt i samme boks, men å porsjons fordele dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå