Gjest Starya Skrevet 1. desember 2002 #1 Skrevet 1. desember 2002 Det har gått en tegnekonkurranse på Cartoonnetwork en tid. Er det noen foreldre her som vet adressen til denne? Eller er fristen for innsending over? Jeg prøvde å finne ut noe på hjemmesiden deres, men fant ingenting..
Gjest Starya Skrevet 1. desember 2002 #2 Skrevet 1. desember 2002 Er det virkelig ingen foreldre her som har sendt avgårde en tegning til denne konkurransen..? *har en konvolutt som mangler adresse*
Gjest Starya Skrevet 1. desember 2002 #4 Skrevet 1. desember 2002 Har ikke klart å finne en mailadresse en gang.. :-? Tviler for at jeg ville få kjapp respons om jeg fant den heller. Men pokker så frustrerende at ikke konkurransen er nevnt på nettsidene! Og pokker så frustrerende at jeg ikke skrev den ned foer lenge siden...
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #5 Skrevet 1. desember 2002 http://www.cartoonnetworkeurope.com/ har ikke tid til å lete mer...håper det kan hjelpe!
Gjest Starya Skrevet 1. desember 2002 #6 Skrevet 1. desember 2002 Med en nett-erfaren niåring i huset, så kan jeg love deg at den siden alt er velbevandret her i huset Men takk for innsatsen! Nei, det var ikke lett å få tak i den adressen nei... :-? De har et blad ved samme navn, men adressen der er til bladkompaniet i oslo, og det eneste jeg husker fra den adressen jeg etterlyser er at den IKKE var i Oslo.. Tro om postverket tar utfordringen? "Til: Cartoon network Ikke i Oslo"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå