Ann Mari Skrevet 1. mai 2006 #21 Skrevet 1. mai 2006 Synes nå det er pent både med briller og hår jeg da Stemmer for mer briller og mer hår
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #22 Skrevet 1. mai 2006 Kan du ta av deg brillene da, Bjørnsdatter? Så slipper du å se, mener eg? *Tvinner ørepryd* ← Det var jo egentlig et veldig godt forslag. Jeg ser jo ikke hånda foran meg uten briller, så litt ørehår bør jeg nok også kunne overse da
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #23 Skrevet 1. mai 2006 Må jeg også fjerne håret? ← Nei det syns ikke jeg at du burde, men et par hvilebriller hadde sikkert gjort utslaget, men du kan kanskje barbere deg litt, det kan du vel? Du er kjempefin
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #24 Skrevet 1. mai 2006 Nei det syns ikke jeg at du burde, men et par hvilebriller hadde sikkert gjort utslaget, men du kan kanskje barbere deg litt, det kan du vel? Du er kjempefin ←
Knurr Skrevet 1. mai 2006 #25 Skrevet 1. mai 2006 Jeg vil også ha brilleavatar! Skal lete grundig. Briller er kult. Bortsett fra når de gjør en i stand til å lese sånne innlegg som fra trådstarter her.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #26 Skrevet 1. mai 2006 Jeg vil også ha brilleavatar! Skal lete grundig. Briller er kult. Bortsett fra når de gjør en i stand til å lese sånne innlegg som fra trådstarter her. ← Briller er veldig kult når man er våken. I hvert fall hvis man er nærsynt eller langsynt og har lyst til å se noe.
Knurr Skrevet 1. mai 2006 #27 Skrevet 1. mai 2006 Briller er veldig kult når man er våken. I hvert fall hvis man er nærsynt eller langsynt og har lyst til å se noe. ← Er ikke så veldig våken, men jeg er både nærsynt og langsynt, så briller er greit hvis jeg trenger dybdesyn også. Det hender noen sier at jeg er penere uten briller. Da tar jeg dem av, gransker og konkluderer med at de også var penere når jeg tok dem av.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #28 Skrevet 1. mai 2006 Det hender noen sier at jeg er penere uten briller. Da tar jeg dem av, gransker og konkluderer med at de også var penere når jeg tok dem av. ← Så sant, så sant
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #30 Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes brillene til Bjørnsdatter kler henne veldig godt. Pene øyne. ← du skulle bare se så vakker hun er i virkeligheten du
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #31 Skrevet 2. mai 2006 Det hender noen sier at jeg er penere uten briller. Da tar jeg dem av, gransker og konkluderer med at de også var penere når jeg tok dem av. ← jævlig bra!!
Gjest Hippopotamus Skrevet 2. mai 2006 #32 Skrevet 2. mai 2006 Stikker bare innom for å vise frem min nye avatar, jeg. *stolt*
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. mai 2006 #34 Skrevet 2. mai 2006 du skulle bare se så vakker hun er i virkeligheten du ← Vet du hva, det er det INGEN som har sagt om meg før! Tusen takk, Evelina
Gjest Bellatrix Skrevet 2. mai 2006 #35 Skrevet 2. mai 2006 Stikker bare innom for å vise frem min nye avatar, jeg. *stolt* ← Så fin den var. :rørt:
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #36 Skrevet 2. mai 2006 Vet du hva, det er det INGEN som har sagt om meg før! Tusen takk, Evelina ← Det kan umulig stemme. Dessuten viste jeg deg frem til mamma for et par tre uker siden, og hun sa det samme
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. mai 2006 #37 Skrevet 2. mai 2006 Det kan umulig stemme. Dessuten viste jeg deg frem til mamma for et par tre uker siden, og hun sa det samme ← Nå blir jeg i hvert fall flau Du er nødt til å presentere deg en dag, så jeg vet hvem som smugkikker på meg... Forøvrig er det flere brillefine avatarer her som jeg VIRKELIG setter pris på! Stå på jenter!
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #38 Skrevet 2. mai 2006 Vet du hva, det er det INGEN som har sagt om meg før! Tusen takk, Evelina ← Hvis ingen har sagt det før var det nok på tide. Og hun vil vel være en god venn med deg da, hun som sa det.
Ugla Skrevet 3. mai 2006 #39 Skrevet 3. mai 2006 Forøvrig er det flere brillefine avatarer her som jeg VIRKELIG setter pris på! Stå på jenter! ← Takk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå