Kipa Skrevet 28. september 2003 #581 Del Skrevet 28. september 2003 Håper du kooser de masse i helgen, at du får din dose med brus og godis og at livet er herlig!! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. september 2003 Forfatter #582 Del Skrevet 29. september 2003 Hei alle sammen! Da var enda en helg over og ny uke påbegynt. Merkelig hvor fort tiden går om dagen. Jeg blir helt sprø! Litt om helgen: fredag: Bigsis har bursdag. Var der på bursdagslunsj. Der var det 4 gravide, en prøver og en nybakt mamma. Ganske så morsomt. Litt rart å være den som først har termin... (Bare seks uker igjen!) Var hos henne i noen timer, reiste så og hentet mannen på jobb og dro så tilbake til bigsis for å spise pizza. Der var bigbror og familien også. Så det ble koselig. Men fredag er viktig på nrk og tv2. Så da ble det beat for beat, nytt på nytt, dagfinn lyngbø og politiagentene. Det er fredagsplanen! lørdag: Var på Fløyen og feiret 60 års dagen til min onkel. Der var det fullt liv og masse folk. Men det var veldig koselig. Og av en eller annen merkelig grunn så var det utrolig nydelig vær også. Og her som det har regnet i bøtter og spann den siste uken. Så det var deilig! Fikk nydelig mat. Stekt laks med villris og nydelige grønnsaker og sandefjordsmør. *slurpe* Det var kjempedeilig! Og den desserten!!! ÅÅHH!! Vaniljekrem, veldig god, ikke sånn som jeg ville tenkt på når jeg hørte at det var vaniljeklem. Og så friske bær og saus til. *sikle* Det var utrolig deilig!! Resten av dagen var vi bare hjemme og koste oss, mannen og jeg. Vasket litt babyklær, ordnet med babysengen og ryddet og fikset litt. Tok meg et langt varmt bad og det er bare så utrolig deilig!! søndag: bursdagsbesøk hos bigsis med hele familien. Spiste masse kake og koste meg enda mer. Men det er helt tydlig at kroppen min ikke liker sukker så veldig bra. blir faktisk dårlig av det. Men nå smaker det utrolig deilig da!! Så da er det ikke så masse å gjøre med det! Dessuten så spiste jeg en liten melkesjokolade. Det var godt det!! Men der var også alle sammen. Det er litt slitsomt med så mange folk rundt meg, og alle lurer jo på hvordan jeg har det og om jeg gleder meg og om jeg gruer meg til fødselen osvosv... Glad min søster også er gravid, da slipper jeg all oppmerksomhet! (Er det bare meg som er litt lei av å ha all oppmerksomhet mot seg??) Jaja, resten av kvelden lå jeg under dynen i sofaen og så på Brann mot Molde! Det er ikke ofte det er moro å se på Brann!! WWHHEE!!! Jaja, dagen i dag har vært kjedelig. Heldigvis så har venninne K vært på nett masse, så vi har pratet masse sammen på nett. Det er moro! Men mannen dro på jobb før jeg sto opp og kommer ikke hjem før i halv elleve tiden i kveld! :cry: Det er lenge å være alene det! Ellers så ble babysengen redd opp i går og plassert på rommet. Det var kjemperart å våkne i morges og se rett på den. Gir en god følelse i magen faktisk. Jepp, men nå skal jeg ta meg en tur på butikken tenker jeg. Om det ikke regner ute. Trenger en liten tur i frisk luft. Blir litt ødelagt i hodet av å ikke være ute i det hele tatt... Dessuten så må jeg rydde opp i gangen etter at mannen ryddet i klesskapet vårt. Dvs, han ryddet i noen søppelsekker somhar stått i skapet siden i vår. Lurer på hva som egentlig er i de... Men nå ligger alt som er mitt på gulvet, og jeg må rydde i skapet før jeg kan få plass til alt sammen! Så det får jeg gjøre da! Kjedelig! Gleder meg til å finne fram alle klærene mine igjen! Og ikke bare mammaklær... *drømme* Ha en fin dag alle sammen!! Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. september 2003 #583 Del Skrevet 30. september 2003 Å hjelp ! :o Nå fikk jeg også lyst til å rydde ! Tenker jeg tar noe på loftet og leverer i Møllendalsveien ! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #584 Del Skrevet 1. oktober 2003 :o :o DET ER OKTOBER!!! :o :o Og det er siste mnd før jeg har termin. Og om det går som jordmor tror så har jeg født innen denne måneden. :o HJELP!? Bra jeg har alt jeg trenger da... Ha en fin dag! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. oktober 2003 #585 Del Skrevet 1. oktober 2003 Orakel-Maya sier du skal spise æhh... :cry: Er visst ikke noe orakel jeg... :cry: Gleder meg til å treffe deg i kveld... Long time no see... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 1. oktober 2003 #586 Del Skrevet 1. oktober 2003 Halloen, takk for koselig hilsen inne hos meg. Jeg står over treffet idag - men takk for at dere tenker på meg. Dere er så skjønne. Ja, det er virkelig ikke lenge igjen nå for din del. Må være spesielt. Håper elelrs at legebesøket i morgen går fint. Alltid gøy å høre fosterlyden :D Kos deg både i kveld og i morgen og resten av uken! Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2003 #587 Del Skrevet 1. oktober 2003 Flott at du blir dårlig av sukker! Forstå meg riktig nå... Kanskje det blir lettere å holde seg unna...og å ikke få samme suget... Flott at du får treffe så masse gravide! Hjelper sikkert på oppmerksomhetsleien også... Flott at du begynner å få ting klart hjemme også! Gråt faktisk en skvett jeg nå...da jeg leste om sprinkelseng satt på plass på soverommet... Lettrørt sjø! Lillen-gledestårer på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. oktober 2003 #588 Del Skrevet 2. oktober 2003 Takk for sist. :kysse: Det var da litt av et primærbrøl som kom ut av deg da mannen til hun ene prøvde å stikke av med desserten din... Var dessverre ikke helt i form i går pga det bekkenet... :cry: Vi får ta det igjen en annen gang... Skal til legen nå... Lykke til du også... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. oktober 2003 #589 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ser deg for meg! Fortsett og vern om desserten din du, Magnhild... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #590 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei alle sammen!! Da har jeg vært til legen igjen. Det er en stund siden sist, men ting så greit nok ut! Jordmortall i parantes. Uke: 34+4 (33+0) Vekt: opp 0,9 kg BT: 135/100 (124/80) Hb: 10.0 (-) Urin: 10-25 leukocytter (neg) Ødem: 2-3 (2-3) Leie: HB (HdF) FL: 152 (138) Hun var greit nok fornøyd med meg, men det er dette blodtrykket og ødemet. De vil ha meg under kontroll. Jaja, jeg får ta det som det kommer. Håper bare Knerten vil holde seg der inne så lenge som mulig. Fikk også legeerklæring på at jeg var mye sliten og dårlig i vår semesteret. Skal sende det til lånekassen, så kanskje jeg kan få litt penger av de. Hvis ikke blir det ikke mye mat på oss fremover... vi får se! Magnhild :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #591 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hihi, Maya!! Det er ikke lurt å kidnappe mine desserter nei. I ialle fall ikke nå om dagen. Og I ALLE FALL ikke New york cheesecake!!! :evil: Han kan bare prøve seg. Ellers så var det trist at bekkenet ditt ikke holdt noe særlig i går. Jeg syntes det var veldig koselig i går også. fikk ikke pratet med alle, og det er jo litt trist da... Men det var koselig med så mange nye. Tenk deg da, nå er det bare Idefix som har termin før oss!!! :o Litt skummelt det der ja! Men det var koselig å gå på Fridays, der er jeg med oftere!!! *drømme om mer ostekake* livet er fortsatt kjedelig må vite. Men i dag har jeg gjort litt. Først til legen, så til bigsis for å spise lunsj med magedamer (min søster og en venninne av henne som har termin i jan også) og så hente mannen i bhg for så å reise for å handle mat. Så jeg var ute i nesten fire timer i dag. Ikke ille det! Men da måtte jeg sove når jeg kom hjem Så sov jeg i to timer og nå er jeg våken og venter på at mannen skal komme hjem fra øvelse! I dag er det Jack Manion på TV og det er nesten like viktig som friends. Men bare NESTEN!! Jaja, jeg får prøve å strikke litt. Bli ferdig med babyteppe, men det gjør så auuuuu i fingrene om dagen at jeg ikke klarer noen ting. *deppe* Det er viktig å bli ferdig! Ellers driver mannen og pakker sykehusbagen. Det viktigste er nå oppi. -TO STORE PLATER med STRATOS!!! En til han og en til, pluss en stoooor melkesjokolade til meg... :blunke: - To lyseblå smokker. Om han vil ha det så skal ha få det. - Tre bittesmå bodyer i str 50 - To små sparkebukser Ja det var det. Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen nye truser og topper til å ha i bagen også... Godt å ha noe nytt til mor også tenker jeg da... Jepp, men da var det ikke mer å skrive her enda. Kanskje litt mer i morgen? klems 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. oktober 2003 #592 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jøss.. :o Har du pakket bag'en allerede du ?? Jaja.. Det er vel like greit å ha den klar.. Hadde den klar flere uker i forveien ved første fødsel jeg, husker jeg nå.. hehe.. Blir litt småstressa jeg nå.. Men tenker på at du har termin noen (3?) uker før meg da.. Men samtidig så er jo mine to ventet tre uker før termin Sukk.. Hopper ut igjen av denne boken.. Svett og skjelven.. Snapper med meg en stratos .. Han har ikke tid til å spise to likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #593 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jepp, da er det tid for NM. Og jeg er ikke med en gang. Jeg får vel bare vagge rundt som psykisk støtte for alle vennene mine... :cry: Har egentlig veldig lyst til å synge og feste og være i kjempeform, men sånn er en gang ikke livet. Jeg får tenke på hva jeg får i stedet... Om noen uker så er jeg mamma og det er ingen av de andre... Jaja, dere får ha en fin helg!! Klems 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. oktober 2003 #594 Del Skrevet 4. oktober 2003 Bare innom for å ønske god helg Festinga får du tatt igjen senere vet du ... Å synge kan du vel gjøre ?? Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. oktober 2003 #595 Del Skrevet 4. oktober 2003 Og så skulle vi egentlig få treffe deg i UKA! :cry: Regner med jeg kan se laangt etter Magnhild her!? Psst; har lest at det er lurt å ta med seg egne bind, fordi de på sykehuset enten er bleier, eller veldig ekle... :-? Sikkert kjempeherlig med nye truser og topper! Man føler seg vel alltid vel i noe nytt!? Nesten-gråter av å lese om sykehusbag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #596 Del Skrevet 4. oktober 2003 :o SPENNENDE!!! :o Både jentene og guttene var kjempeflinke!! Så nå er det baer dommen som gjenstår. Guttene har nok best sjanse til å vinne tenker jeg, men kommer jentene blant de fem beste så skal de være kjempefornøyde!! Synge kan jeg gjøre ja, Jinx, men det er ikke mye luft i lungene til det... Men nå skal jeg spise litt og så reise til byn igjen!! Snakkes etterpå! 8) magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. oktober 2003 #597 Del Skrevet 5. oktober 2003 :trøste: Alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #598 Del Skrevet 5. oktober 2003 Vi tok sølv!!! Og jeg festet hele natten. Det er ikke noe lurt. Så jeg sover i dag. Men jeg kommer tilbake sterkere!!! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #599 Del Skrevet 6. oktober 2003 Må fortelle litt om den hærlige lørdagen jeg hadde. Var bare helt på topp hele dagen, ikke sliten i det hele tatt... Mannen stod opp TIDLIG!! Han skulle møte i Grieghallen tidlig siden de var første kor ut i NM. De skulle ikke begynne før kl 1100 så jeg tok morgenen med stor ro. Deilig å ha to biler tilgjengelig da kan man si. Jeg hadde pappa sin bil for han var i Stockholm. Splitter ny Rav4. Utrolig deilig å kjøre ja. *drømme* Men jeg kom meg nå til byn i tide til å finne parkeringsplass i nærheten av Grieghallen. Det er jo SÅ mange parkeringsplasser i Bergen sentrum etter at de gravde opp Festplassen... Men jeg klarte det. Traff alle jentene mine i Grieghallen. Vi stilte mange for å heie på guttene! De trenger oss... :blunke: Men teite regler i NM sa at vi ikke fikk klappe... Altså mellom sangene. Så når det ikke er lov fordi det kan påvirke dommerne så må man jo gjøre det... Så vi jublet vi!!! Utspekulerte? VI? NEHEI!!! Men de klarte seg bra de. Sjarmerte oss og alle andre i senk ja! Så hørte vi på resten av mannskorene før mannen og jeg tok oss en tur til byn. Det går ikke fort med meg om dagen, men det er så deilig å tusle litt blandt mennesker. Var en tur på Spar Kjøp. Nesten som om jeg ikke vil si det, det er ikke helt meg å handle på sånne butikker, men når det er mye billigere der så gjør vel ikke det noe... Men vi kjøpte oss litt tøybleier, gulpekluter og vaskekluter til knerten. Pluss to strømpebukser i merinoull. Det trengs vel til novemberbabyer... Så gikk vi på TGI Fridays og spiste lunch. DEILIG!! Vi koste oss masse. Leste litt aviser og pratet masse sammen. Det er ikke mye tid vi har hatt sammen i det siste. Spiste i alle fall masse godt og drakk masse brus. Det er så greit når det er gratis påfyll... Eneste grunnen til at vi gikk akkurat dit på lørdag... Men vi koste oss masse og satt lenge og bare slappet av. ÅH det var så godt! Men vi måtte tilbake til Grieghallen igjen. Det var på tide med jentesang... Det var ni damekor som hadde kvalifisert seg til finalen og Sirenene var de med desidert dårlig resultat i kvaliken, så de hadde ikke store forventninger. De hadde instillingen om at de skulle sjarmere alle og vinne festen! Så det er nok litt lurt tenker jeg. Men jeg satt nå der og hørte alle korene synge og det var kjempemange flinke. Var så spent på hvordan jentene ville gjøre det. Og de overbeviste i stor stil! HERREGUD så flinke de var. Så utrolig stolt jeg var av å være en av dem!! Uansett. vi hadde ikke regnet med noe særlig resultat likevel. Stakk en tur hjem etter at alle korene var ferdig. Mest bare for å sitte i stolen min med beina høyt en liten stund før premieutdelingen. Og premieutdeligen var jo bare helt topp!!! Først fikk TAUS (vokalgruppe vi er en del med) sølv, så fikk Ridderne sølv og så fikk jammen med Sirenene sølv de også! Og dette var gull for alle!!! Utrolig morsomt! Så vi feiret masse... Litt morsomt! Sirenene ble filmet av TVHordaland og det ble sendt i går på tv. Litt morsomt å se oss på tv... Hihi!! Menmen, etter utdelingen var det klart for gallamiddag i Greighallen. Ikke hverdagskost dt altså. jeg hadde ikke tenkt å være med, men det var alt for gøy der for at jeg klarte å reise hjem. Klarte å lure meg til en plass ved bordet og fikk da i meg masse god mat og drikke. Dro ikke hjem før kl 2330 ca. Og det er seint det!!! Men det var bare SÅÅÅ morsomt!!! Jaja, det var den lørdagen... Traff igjen flere kjente fra året mitt i Kr.sand og en venninne fra folkehøyskolen. Morsomt det! Og søndagen gikk jo da selvsagt med til å sove en hel masse. Må bare skryte litt av mannen min da. Han er jo bare sååå god. I går, da jeg lå og sov i sengen min i noen timer midt på dagen, så vasket han leiligheten. Det vil si at han vasket gulver, tørket støv, vasket badet og kjøkkenet. Det luktet bare sååå godt da jeg tuslet ut fra rommet. Fikk automatisk dårlig samvittighet siden han hadde gjort alt helt alene, men det var ganske deilig egentlig... Men han er flink da!! Vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten han... Men nå får det være nok for i dag. eller hva!? Var forresten med min søster i dag. Hun kjøpte seg ny bil. Skikkelig moro! men nå er det på tide å sove igjen... Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #600 Del Skrevet 6. oktober 2003 :evil: KJEDELIG!!! :evil: får ikke sove. Nå gidder jeg ikke mer. Er så lei av dette. Også vet jeg at det er lenge igjen med stor mage, vondt bekken og vann i kroppen som gjør meg VARM! :cry: vil ikke mer nå! Være ferdig nå! Det synes jeg i alle fall! Jaja, jeg får stikke inn og prøve å sove litt da. Kanskje jeg får sove nå? Klokken er jo to... Det er lov å håpe... Bare jeg ikke våkner grytidlig i morgen også... *stønn* Jaja, dere får sove godt dere andre! Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå