meta Skrevet 16. februar 2004 #981 Del Skrevet 16. februar 2004 Så flink du er Jeg er mektig imponert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. februar 2004 #982 Del Skrevet 17. februar 2004 Sees om noen timer... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 18. februar 2004 #983 Del Skrevet 18. februar 2004 Heisann, takk for koselig melding inne hos meg. Håper du har hatt en fin start på dagen. Også; tusen takk for i går. Var veldig kjekt å møte deg - endelig. Var fint å få treffe jenten jeg har lest og fulgt med på en stund. Du var akkurat like sprudlende og gøyal som jeg hadde forestilt meg. Vi kunne nok ha pratet og pratet. Får ta det igjen neste gang. Håper ihvertfall vi kan møtes igjen. Hadde vært veldig koselig. Ikke så altfor lenge til jeg også kan være med på babykino f.eks. Neste gang håper jeg å få se lille Erik også. Håper du får en fin dag og uke videre, masse klemmer fra NyDag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #984 Del Skrevet 18. februar 2004 Trykk på hoppesmilien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #985 Del Skrevet 8. april 2004 Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå