Gjest Espera Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Om du skulle ha delt oppskriftene dine inn i fire "emner", og bare fire - hvilke ville du valgt? Boken skal inneholde alt fra middag til baking.....
Arkana Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Bare fire? *titter på oppskriftsdatabasen min med 69 kategorier* Tja, jeg ville kanskje valgt kaker/desserter/gjærbakst, middagsretter, småretter og annet/diverse (dvs dip'er, marinader, sauser, drikker, snacks ++).
Gjest Espera Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Jeg vet at fire er litt snevert Men notatboka jeg fant var så fin nemlig - og delt inn i fire farger, MED spiralbinding... Vil ikke dele opp alt for mye heller - det har jeg gjort før og var ikke kjempevellykket.. De jeg har laget til nå er helt uten system (er på bok 3) - men tenkte jeg skulle lage en "Top of the Pops", med KUN oppskrifter som er prøvd og som er i bruk.....
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Bare fire? *titter på oppskriftsdatabasen min med 69 kategorier* Tja, jeg ville kanskje valgt kaker/desserter/gjærbakst, middagsretter, småretter og annet/diverse (dvs dip'er, marinader, sauser, drikker, snacks ++). ← Enig i denne inndelingen. Evt. hatt småretter sammen med middager og drikke for seg.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Kan du ikke kjøpe flere notisbøker da? En til middag, en til drikke, en til baking og en til småretter/snacks.
Gjest Gjest_Espera_* Skrevet 29. april 2006 #6 Skrevet 29. april 2006 Kan du ikke kjøpe flere notisbøker da? En til middag, en til drikke, en til baking og en til småretter/snacks. ← Nei, hele poenget er at det skal være enkelt og "alt på ett sted". Eget for drikke komer jeg ikke til å ha - det er vel det jeg har absolutt minst av oppskrifter på. Tror jeg ender opp med en til varmmat/småretter, en til kaker/desserter, en til bakst og en til diverse sauser/diper/dressinger osv.....
anetted Skrevet 30. april 2006 #7 Skrevet 30. april 2006 VARMMAT (middag, småretter, pizza, pasta osv...) KALDMAT(salater, koldtbord småretter osv...) DESSERTER BAKING Tror dette dekker det meste, eller hva?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå