Gå til innhold

Karita Bekkemellem


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

http://www.aftenposten.no/helse/article1298649.ece

I går var det vel at hun kom med et latterlig usagn om at Gilde bare måtte passe seg, ellers ville nærmest regjeringen sørge for at ingen kjøpte Gildevarer mer.

Vel, hun må visst gå tilbake på det nå ja.

Har vært stille om henne en lang periode nå, så hun måtte vel finne seg en sak å uttale seg om. :ler:

Endret av Remyline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke det var så dumt sagt av henne jeg. Tøff dame med ben i nesa, som ihvertfall våger si sin mening. Ikke mange politikere som gjør. Vrir seg unna alt!

Enten er jo Gilde vannvittig slurvete ellers blir dem sabotert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Er det ikke noen feminist eller homosaker å grine om eller?

Tydeligvis ikke - er vel derfor hun i desperasjon grep første og dårligste sjanse for å få trynet sitt på trykk igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Syns ikke det var så dumt sagt av henne jeg. Tøff dame med ben i nesa, som ihvertfall våger si sin mening. Ikke mange politikere som gjør. Vrir seg unna alt!

Enten er jo Gilde vannvittig slurvete ellers blir dem sabotert.

Og dama sitter i regjeringen og bør kanskje tenke på det før hun uttaler seg om hva regjeringen vil gjøre? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke det var så dumt sagt av henne jeg. Tøff dame med ben i nesa, som ihvertfall våger si sin mening. Ikke mange politikere som gjør. Vrir seg unna alt!

Enten er jo Gilde vannvittig slurvete ellers blir dem sabotert.

Det er ikke like tøft å komme med sine egne meninger når du først har isolert deg slik Karita har. Om Carl I Hagen kom med sine personlige, kritiske bemerkninger om kristenfundementalister, ja det hadde vært tøft. Eller om SVs leder gikk imot resten av partiet og mente at vi som land ikke har råd til et høyt offentlig forbruk, ja da hadde jeg fått hakeslepp.

Men Karita? Nei, hun er en klovn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke like tøft å komme med sine egne meninger når du først har isolert deg slik Karita har. Om Carl I Hagen kom med sine personlige, kritiske bemerkninger om kristenfundementalister, ja det hadde vært tøft. Eller om SVs leder gikk imot resten av partiet og mente at vi som land ikke har råd til et høyt offentlig forbruk, ja da hadde jeg fått hakeslepp.

Men Karita? Nei, hun er en klovn.

Enig...men jeg vil legge til at man fint kan komme med egne meninger selv om man "har isolert seg". Hvis det er velbegrunnede og godt argumenterte meninger, spiller det ingen rolle om man står alene eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde hun uttalt dette da e-coli-saken herjet som verst, ville hun blitt hyllet.

Hvorfor det - hun er lik fullt medlem av regjeringen og må ha dens støtte for å komme med et så kontroversielt utsagn.

jeg må si meg enig med Karita for en gangs skyld

Forskjellen på deg og Karita Bekkemellem er at hun er medlem av regjeringen - det er sannsynligvis ikke du. Hun kan selvfølgelig mene hva hun vil som privatperson, men å uttale seg sånn hun har gjort i media i denne saken, er ikke noe smart trekk - og det har vel i grunnen kommet klart frem nå.

--

Dette er ikke en debatt om e-coli, men om en regjeringsrepresentants uttalelse i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...