Eudora Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 Ja da tenkte jeg at jeg skulle ha meg en prøverdagbok hvor jeg kan skrive ned tankene mine rundt det å bli gravid. Ser ut som vi er klar nå, men venter på neste syklus skal komme i gang. Stor gleder oss til å gå igang. Har sluttet på p-piller og venter i spenning på at mensen skal dukke opp. Håper på 28 dagers syklus da det var det jeg hadde før pillepruken. Men det gjennstår jo å se. Har kjøpt inn eggløsningstester og er klar til å teste Så da håper vi dette går vår vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. april 2006 #2 Del Skrevet 29. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudora Skrevet 29. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2006 Tusen takk Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 30. april 2006 #4 Del Skrevet 30. april 2006 og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 #5 Del Skrevet 30. april 2006 Grattis med ny dagbok og lykke til som prøver! Håper det kommer en liten spire til deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg