Baby Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Noen som vet hvor det er billigst hen å parkere når man skal ut å reise? Vet det finnes flere parkeringsplasser i nærheten av flyplassen, men noen som vet hviken som er billigst?
Mixelite Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Dersom man parkerer inntil 6 døgn og minst natten mellom lørdag og søndag, får man 125,- i rabatt i parkeringshuset på Gardermoen dersom man betaler i utkjøringen og ikke på automaten. http://www.dagbladet.no/dinside/2006/02/21/458557.html
Baby Skrevet 29. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2006 Det kan du finne ut her. ← Jupp, men det gjelder bare den ene. Har hørt det er flere i området.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 hei! vet ikke sikkert om det er det rimeligste, men sjekk ut www.dalenparkering.no .selv bestilte vi på tt-parkering fordi de henter bilen ved terminalen og leverer den på kortidsparkeringen når du kommer tilbake. det synes vi var kjekt! litt dyrere ,men verdt det tror jeg. så slipper vi å begnne å lete etter den riktige plassen når vi sikkert er litt stressa fra før! 24 dager igjen!
FrøkenHobart Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Jeg fant ut at Aurstad parkering var billigst. Henter og bringer med buss. Samt 24 timer vakt påparkeringen.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Vi har brukt GT parkering et par ganger og har vært veldig fornøyde!! De henter bilen når du kommer til Gardermoen og står klare med den når du lander. Husker ikke prisene, men det kan du sikkert sjekke på hjemmesiden deres (husker ikke adressen,men søk på navnet).
Gjest Gjest_Liz_* Skrevet 12. mai 2006 #8 Skrevet 12. mai 2006 Noen som vet hvor det er billigst hen å parkere når man skal ut å reise? Vet det finnes flere parkeringsplasser i nærheten av flyplassen, men noen som vet hviken som er billigst? ← Hei , jeg vet ikke hvem som er billigst , men jeg vet at du ikke må finne på å bruke TT Parkering . De fikk en bot på bilen vår som de ikke ser ut til å ville betale har ventet på at de skal betale siden 11.04.06 , så vi må betale for deres sløvhet , dessuten ødla de noe på bilen vår , og de brukte en del bensin , så jeg sier barehold dere unna TT Parkering , hvis du vil slippe å få problemer etter endt ferietur . Politiet på Gardemoen får heller ikke gjort noe med dem , og det er ingen politisak for jeg skulle anmelde dem i dag , og det kunne jeg ikke . Et veldig useriøst selskap som jeg vil advare dere alle om å bruke , bruk heller de gode gamle eller Europark . Vi kommer ingen vei med TT Parkering , de tar ikke telefon , svarer ikke på mail eller fax ,vi blir henvist til en Terje ........ som ikke vil svare på telefonen , så et utroligt useriøst firma . Ha dette i minne alle dere som skal ut å reise , og ikke glem : ikke bruk TT Parkering Ha en god ferie til alle dere som skal ut på tur . Kos dere .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå