Jinx Skrevet 14. juli 2006 #81 Del Skrevet 14. juli 2006 Pappan så bare forundret ut da han tok Hokus på fanget; "Har du ikke bleie på, lille mann?". Ja, sånn kan det gå. Har jo så mye å tenke på vet du. Imponert over eksamensresultatene dine men så vet jeg jo at du er utrolig flink også da! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 14. juli 2006 #82 Del Skrevet 14. juli 2006 Bare innom med en kjempestor til deg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 14. juli 2006 #83 Del Skrevet 14. juli 2006 Å! Du er gravid igjen?! Så fantastisk! Snikleste mye i dagboka di tidligere, la vel igjen en mld og to også, men nå skal jeg følge med i denne altså! Er formen din fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. juli 2006 #84 Del Skrevet 15. juli 2006 Så kjekt å lese at alt står bra til med dere. Ha en fortsatt fin helg, og sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. juli 2006 #85 Del Skrevet 17. juli 2006 Åhh, så koselig at du har lagt inn melding her, og jeg syns det er veldig koselig å lese det du kaller for bla-bla jeg Har savnet deg her inne!!! Godt at det står bra til med dere, og barnetåke det er det flere som lider av Grattis med fantastisk resultat på eksamen! Flink du!!!! Gleder meg til å lese mer fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 18. juli 2006 #86 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg synes også det er koselig å lese om det som her blir omtalt som bla-bla...og håper det blir enda mer bla-bla-bla fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #87 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Tusen takk for gratulasjoner, MissS, Mrs.Potter og Liv! Jeg savner deg masse også, Lilletrollet Vi bor for langt fra hverandre. Men kanskje vi sees i høst en gang!? *goklem* Her er jeg, Magnhild, men hvor er du? Følger med i boka di også, Epona, og tiden går så fort plutselig! Du er så langt på vei som jeg noen gang har vært(!), og jeg begynner å bli ganske gravid selv... til Kipa... Håper du også har fin helg, Jinx Med min barnetåke, forstår jeg ikke hvordan du klarer deg gjennom dagene uten å sette fyr på litt av hvert... Blir man immun?? Tusen takk for koselige hilsner, Capri :kys_2: Formen er veldig fin, Bertine, og jeg liker når folk gir seg til kjenne Takk det samme til deg, Pondusa! Godt å høre at du kjenner deg igjen i barnetåke, Bizzy... Jeg heier på deg, selv om det ikke synes så godt Idag har jeg prøvd å få det litt rent rundt meg. Det er ikke det morsomste jeg vet, så jeg kjenner ikke meg selv helt igjen når jeg synger og traller imens... Men det gjør jeg kun for at ikke Hokus skal synes det er så kjedelig når mamma vasker Skal prøve å få gjort litt mer også, men kg frister når gullgutten sover... Jeg og Hokus har vært en uke hos mamman min, og min søster + kjæreste har også vært der. Det har vært veldig koselig, og været var upåklagelig. Det var godt å være et sted hvor Hokus kunne være ute nærmest hele dagen, pga hage og at vi var fler som kunne passe på... Om en uke reiser vi sørover på ferie, og jeg er spent på langkjøring med Hokus. Det lengste vi har kjørt med han, er 20 mil (med kort pause), og da er han passe lei mot slutten. Jeg pleier å sitte i baksetet sammen med han, men jeg burde vel vende han til at jeg ikke er der hele tiden, i og med at jeg etterhvert skal flytte meg til førersetet selv... I tillegg vil jeg begynne å bruke gravidbelte, og jeg vet ikke om det går an å få festet den baki. Men først må vi skaffe oss et speil så vi ser gutten fra fremsetet! Vi kjøpte forresten bil for et par uker siden; Skoda octavia stasjonsvogn fra 2000, og det var noe annet enn vår forrige bil, som stammet fra 1987... Og så bruker den nye bilen diesel, og veldig lite av det! Vi er fornøyde :icon_razz: Etter ferien skal jeg faktisk få ræva i gir og jobbe meg mot et sertifikat! Har egentlig ikke kjempelyst til å kjøre bil, men må fordi jeg hater å ta buss med barnevogn, og mange plasser jeg vil besøke er to busser unna... Det er jo utrolig praktisk med bil (jeg nyter godt av mannen som sjåfør, når sjansen byr seg), men jeg mangler lysten til å kjøre opp. Kanskje kommer den... Jeg skal ihvertfall kjøre opp! Når det blir, aner jeg ikke, for det er jo så masse man skal kunne først. Og så må man gå grunnkurs for å i det hele tatt kunne øvelseskjøre. Jeg skulle ta et intensivt 4-kvelder-på-rad-grunnkurs for noen uker siden, men etter første kvelden kunne jeg desverre ikke fullføre, fordi jeg fikk omgangssyken av den ille sorten Dermed må jeg vente til i slutten av august med å ta kurset. Flaks for meg at kurset da går på 2 uker, og at de har valgt akkurat de kveldene jeg ikke er på skolen... Føler på meg at det blir en intens høst for å få gjort unna hva jeg kan av kjøreskole før Jokus kommer, i tillegg til skole med 3 eksamener, og forhåpentligvis ingen fødsel før tiden er inne... Nå må jeg enten lage litt mat, eller sette meg ut i sola, i de minuttene som er igjen av Hokus' dupp... Lillen 16+5 Endret 23. juli 2006 av lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. juli 2006 #88 Del Skrevet 23. juli 2006 sørover...vil det si mine trakter... god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 23. juli 2006 #89 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei vennen! Jeg synes dere har "timet" ferien deres veldig dumt i forhold til min(hehe )! Nei da,vi snakkes til høsten en gang vi! Glad i deg vennen! Stor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. juli 2006 #90 Del Skrevet 23. juli 2006 Koselig å lese her hos deg! Liker å lese fra Lillen og Hokus' liv! :orangesmil: Og spennende å følge deg med spire imagen igjen! Nesten 17 uker nå! Har du begynt å kjenne noe liv? Du er så langt på vei som jeg noen gang har vært(!), og jeg begynner å bli ganske gravid selv... Ja, tenk så tidlig Hokus og Pokus kom til dere.. Har tenkt en del på det de siste ukene, tenkt på dere og på andre som har født så altfor tidlig, og tenkt at nå har jeg passert den "magiske" grensen hvor det som regel går bra om den lille skulle komme.. Man har ingen garantier for noenting her i livet, det vet både du og jeg på hver våre måter, og mange mange flere med oss - men man kan ikke gå rundt og bekymre seg ihjel allikevel. En liten tankeavsporing der ja.. Og håper jeg ikke har satt i gang noen vonde tanker nå.. Tusen takk forresten, for masse gode tips og kommentarer til handlelisten min i dagboken min! Skal definitivt testhandle litt i den nettbutikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. juli 2006 #91 Del Skrevet 23. juli 2006 Her er jeg, Magnhild, men hvor er du? ← Her vel! Tenk så langt du har kommet nå da! Det blir morsomt å følg emed videre. Så du skal ta eksamen du også? Jeg har tre eksamener til jul, pluss flere oppgaver som skal leveres og slikt. Glad jeg ikke vet hva jeg begir meg utpå!! vi snakkes vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 23. juli 2006 #92 Del Skrevet 23. juli 2006 Tuddelu! Obligatorisk med bil nå som vi blir boende på hver vår kant av byen, ja Tenk at du er søtten uker på vei allerede! :grine2: Det er så fantastisk! Gravidbilbelte kan man bruke i baksetet og, men det kan ikke festes. Man bare setter seg oppå det, enkelt og greit. På den puten altså, ikke beltet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. juli 2006 #93 Del Skrevet 23. juli 2006 Kjenner meg igjen i at det er kjedelig med husarbeid ja. Blir som regel noen ordentlige skippertak Deilig med ferie da. Vi er dessverre ferdig med all ferien vår, så nå er det bare jobbing fremover.. Mine foreldre har også Skoda (husker ikke hvilken da men) og det er en god bil da. Pappa syns hvertfall den er veldig bra. Ønsker deg ihvertfall masse lykke til med sertifikat-planene!! Stooor klem fra Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. juli 2006 #94 Del Skrevet 24. juli 2006 Liten ferie fra meg. Kos dere på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #95 Del Skrevet 29. juli 2006 Dessverre reiser vi kjapt forbi, Kipa... Men en annen gang! Veldig glad i deg også, Lilletrollet Det er alltid et vondt tema, Epona, men jeg setter pris på at du ikke glemmer. Det er det verste de rundt meg kan gjøre. Ja, jeg har begynt å kjenne noen små bevegelser inni magen Tre eksamener til jul, Magnhild??? Jeg håper det ikke er noen krise hvis du skulle velge å prioritere annerledes...! Jeg har bare en til jul, men to i september. Det skal gå fint med de to første ihvertfall. Fungerer det når man bare sitter på den, Jolie? Da er det jo ikke noe problem. Må testes. Tusen takk for koselige ord, Capri Og godt å høre at det er fler som tar skippertak...kremt. Feriesommerklem fra meg til deg, Pondusa! Nå nærmer det seg biltur...vi drar imorgen formiddag. Hvis det er noen som har tips for å gjøre biltur med små barn lettere, så kom med dem nå! Ikke at Leon er så vanskelig, men jeg aner ikke hvordan han reagerer på så lang tur... Igår var jeg, mannen og Jokus på ordinær UL. Det var deilig å se han igjen! Det blir akkurat som jeg trodde en gutt!! Damen plasserte apparatet i en vinkel så jeg så guttebeviset med en gang, for så å spørre om vi ville vite kjønnet Ikke det at det gjorde noe...vi ville jo det. Jeg er så lykkelig! Alt så bra ut, og termin ble merkelig nok flyttet til 28. desember, og det er en hel uke før min beregning. Og jeg har jo beregnet utifra befruktning... Men kanskje kan andre ting, som når egget festet seg + utvikling den første tiden, også spille inn. Ikke vet jeg. Hvordan beregnes termin ved IVF? Befruktning, eller helt uavhengig? Blir det riktig? Positivt: En uke nærmere termin. Barnet er ihvertfall ikke lite, ifølge mål. Hvis jeg skulle være heldig å gå gravid lenge lenge, er overtidsdato en uke tidligere... Negativt: Jeg kjenner noen små sparke- og boksebevegelser når jeg ligger i senga om kvelden og morgenen. Det er godt å være der igjen Lillen 18+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 29. juli 2006 #96 Del Skrevet 29. juli 2006 Så godt å lese her inne! Virker som du nyter svangerskapet, det er bra! Grattis med en liten (stor) gutt i magen! Min termin ble også flyttet, jeg ble flyttet ni dager, og hoppet plutselig over en uke og vel så det! Tror liksom ikke på det selv, for det stemmer jo ikke med mens og syklus og ikke med det andre veldig veldig vesentlige som må til for å lage barn heller, men okei, jeg godtar den nye terminen. En fordel med å ha kortere til termin, er at man slipper å gå så lenge over tiden - jeg er plutselig satt som overtidig bare fem dager etter menstermin (som jeg tror mest på) Og så tenker jeg som deg - babyen er i hvertfall ikke for liten! Ble også litt lettet over at jeg ikke skrev noe vondt lenger oppe her. Ble faktisk liggende å tenke på det den kvelden, og om morgenen måtte jeg inn og lese og "regodkjenne" det jeg hadde skrevet... Det er klart det er vanskelig, men du er mamma til to gutter, selv om du bare har en av dem hos deg. Men nå er du snart mamma til en gutt til, tenk på det!! Også kanskje en skikkelig julegave! Du får knipe igjen til det blir 2007 da, så blir han eldst i klassen og alt det der! Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 31. juli 2006 #97 Del Skrevet 31. juli 2006 Hurra for gutt i magen! Hadde jo ikke passet helt med Jokus på jente liksom.. Håper dere kom vel frem vennen.. og du? Det er jo snart jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 31. juli 2006 #98 Del Skrevet 31. juli 2006 Herlig! En liten gutt! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #99 Del Skrevet 31. juli 2006 Herlig, en liten ! Ja er det ikke deilig med spark! Betryggende og herlig følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 31. juli 2006 #100 Del Skrevet 31. juli 2006 En liten gutt i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå