Gå til innhold

Lillens andre magedans

lillen

Anbefalte innlegg

Jippijej!

Gravid igjen!

:danse:

Dette var ikke planlagt, men en utrolig fantastisk overraskelse!

Har ikke villet tilføre kroppen min noen nye p-pille-hormoner, i frykt for at det skulle redusere fruktbarheten til nestemann. Derfor ble kondomer løsningen, og en gang ble den glemt...

Ikke akkurat typisk meg å bli gravid, så jeg konkluderer med økt fruktbarhet når kroppen nettopp har vært gjennom svangerskap + nettopp avsluttet amming + tidligere manglende fruktbarhet må ha vært psykisk betinget...

På Hokus' vegne har jeg ønsket en tett bror/søster (pseudotvilling), siden han har mistet bestekompisen sin... Og jeg er så ufattelig glad for at han nå forhåpentligvis får det!! :hjerte:

Trodde bare ikke det skulle bli så tett som jeg hadde ønsket, fordi noen syntes det var best å vente til økonomien ble bedre. Men nå når det har skjedd, er vi glade, og økonomien får bli som den blir.

Jeg kjenner ikke noe særlig til at jeg er gravid ennå, for det er så tidlig. Forrige gang hadde jeg vondt i brystene helt fra starten, men da hadde jeg sannsynligvis masse mere hormoner enn denne gangen også...

Kjenner bare litt murring og småsmerter i livmor av og til.

Følelsen av lykke er det sterkeste symptomet. Så sterkt at jeg nesten nøt og sitte i den skrekkelige tannlegestolen denne uken, for der kunne jeg bare lene meg tilbake og dagdrømme...

Føler meg så utrolig heldig! :icon_smile: Men det har jeg fortjent!

I Lillens lille magedans mangler fortsatt en lang rapport (for min egen skyld), og den vil komme. Men siden den egentlig skulle vært skrevet ned for lenge siden, uten at det er blitt gjort, så tør jeg ikke love meg selv noe angående når det blir...

Lillen

4+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg innmari glad her! :hoppe:

Glad for å se deg her igjen! :klem:

Glad for at du er gravid igjen! :klem:

Gleder meg til å følge med videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Lillen!!! :hoppe: :grine2: Gratulerer!! Så utrolig kjekt!!!

:grine2: :grine2: :grine2:

Gleder meg masse til å følge deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse masse! dette var jo bare kjempemoro og utrolig koselig. Må innrømme at jeg sniker litt rundt på ett annet nettsted og hadde allerede lest den glade nyhet! :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å endelig har du åpnet ny dagbok! Ventet på det etter jeg fikk nyheten!!! ;)

Dette synes jeg er bare så supert,så nå håper jeg at når vi nestegang treffes,så har jeg også en spire i magen! Og at vi til våren kan møtes med våre små nurk! Det er planen vel??

Gleder meg masse på dine vegne!

Stooor Klem :klem: Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner, Frysepulver, Phobia, Bellatrix, Vinga, Xavia og Crash (noen av dere husker jeg jo...)! :klem:

Gleder meg til å følge med dere igjen, Murmel, Epona, Kipa, Capri og Lilletrollet :kyss: Har savnet dere...

Takk for gratulasjonen, Chica :klem: Hokus har snart blitt 14 måneder gammel! :hjertesmil:

Kjenner at det er godt å være tilbake... :Nikke:

Once a Super, always a Super ;)

Siden i fjor har vi flyttet inn i en større leilighet, og her har vi tenkt å bo til Hokus nærmer seg skolealder. Hokus, mamma og pappa deler fortsatt soverom, og i tillegg har vi et lite gjeste-/tørkerom og et lite kontor. Gjeste-/tørkerom skal males m.m. i sommer og gjøres om til Hokus-rom. Kontoret skal da sannsynligvis bli gjesterom (m/ hyller til alt av permer og papirer...), tørking skal foregå i fremtidig tørketrommel og tørkeskap på vaskerommet, og stasjonær pc skal ifølge mannen byttes ut med laptop. Planen er ihvertfall klar...

De som bodde her før oss, har gjort en elendig "oppussings"-jobb (nesten så vi ikke kan kalle det det...), og de var alt fra perfeksjonister...så vi har en jobb å gjøre, men det er levelig her, så det får bli litt og litt...

Badet må total-fornyes (og muligens skifte plass: vaskerom + do = bad m/do, og bad = vaskerom), kjøkkenet (som er nytt) må rettes på overalt pga forferdelig sløvt arbeid, og stua må males of listes + diverse.

Men vi er fornøyde med kjøpet ;) Det å komme ned i 1. etasje fra 4., når man har et lite barn, er en drøm, og fra liten balkong-bås til inngjerdet platting... Gleder meg til å sitte ute i sola, når plattingen er klar (snart, håper jeg!), med baby voksende inni meg... :icon_smile:

Lillen

4+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å følge med deg også, Lillen :klem:

Har savnet deg her inne :sjenert:

Stooor klem fra Capri :klem:

(har ikke skjedd så mye på min front da..har nettopp begynt utredning..og det virker som om jeg får med meg Mannen også..hurra!..men håper å følge deg ganske snart da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: :grine2:

Så utrolig flott!!!!!!!!! Gratulerer masse masse :) Håper du får et flott svangerskap.

Velkommen tilbake forresten :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gratulerer med ny bok! Så artig å se deg her inne igjen.

Skal du bare skrive om minibaby? Eller blir det lov å spørre litt om Hokus her inne også? Det er så lenge siden jeg har sett noe til ham, jeg er nysgjerrig på hvordan han har det om dagen. Krabber han nå? Toph gjør det ikke. Men han er i godt humør da. Og så er han en liten vampyr, med hjørnetenner og ingen fortenner.

Koooselig å se tittelen på dagboken din. Rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Gratulerer igjen så masse! Vet det jo fra annet hold. ;)

Har ventet, og håpt, på at du skulle komme tilbake med dagbok da. Er så koselig å lese om lillen-livet. Og om hokus som er blitt slik en stor gutt. Og så i tillegg skal få bli storebror. :grine2:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...