Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Noen som vet om hvor jeg kan få tak i lisens (som de ber om...) til windows media player, for å kunne spille musikk?
Cronos Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Hæ? Har jeg aldri hørt om. Du skal ikke trenge lisens. Bruk en annen spiller hvis det ikke gir seg.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Det ble sånn etter at jeg oppdaterte Windows
Sjokolovski Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Ja, det høres rart ut.. prøv med en annen spiller Endret 12. mai 2006 av Sjokolovski
Cronos Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Hmm.. det har kanskje noe med DRM å gjøre? Musikkfiler kjøpt på iTunes og den derre musikkbutikken til Microsoft.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå