Gå til innhold

kosegutten

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm...

Jeg liker faktisk å se på to gutter som koser jeg. Men grunnen til det er at de har fin kropp og en erotisk utstråling som tenner meg som kvinne.

Skjønner?

Det er nesten det samme som å se på et Chippendales-show! Se, sikle, drømme - en fiktiv verden. Men det er likevel behagelig å se på! :sjarmor:

MEN: Det er neppe disse mannebeina som tiltaler meg i virkelighetens verden. Se, det er en helt annen setting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bertha!

Du skrev at det var den erotiske utstrålingen som gjorde deg heit, men hva med kosen? Er det ikke like mye utstråling når en mann og en kvinne har en erotisk lek?

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er nettopp dét!

Tror egentlig at vi er enige, det var bare min formulering som forvirret deg.

En erotisk lek mellom mann og kvinne er (selvfølgelig) helt konge. Selvfølgelig, holdt jeg på å si... fordi det i 90% av tilfellene er ekte saker, tror jeg.

Når det gjelder guttekos derimot, så er det for min del snakk om impulser og visuelle stimuli - ikke på langt nær som "the real thing". Men det tenner meg, og det gjør meg kåt å se på pene menn. Men det sier ikke nødvendigvis at dette er the love of my life, skjønner? :sjarmor:

Det som er det beste, er kos mellom mann og kvinne - når begge to har en fysisk tiltrekning og en kjemi som stemmer. Ingenting kan måle seg mot dét!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...