Gå til innhold

hvor handler vi maten vår?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt overalt, handler en del basisvarer på Rema, resten handles på Ultra, Ica, Meny og grønnsaker på den nærmeste innvandrerforretningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiwi. Det er den nærmeste butikken, og de har et ganske bra utvalg. Når mannen handler med seg fra jobb, gjør han det på Rema 1000.

Skrevet

Liker Meny, Maxi og Coop Mega og OBS. De har det beste utvalget.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi bor midt mellom en coop-butikk og en rema-butikk, så det blir de to. Mest coop for der er de veldig hyggelige.

Skrevet

Handler mest på Kiwi, for den ligger nærmest, men jeg varierer litt med Meny og Rimi innimellom. Blir innmari lei av å gå i samme butikken gang etter gang!

Skrevet

Jeg handler mest på Spar da, for der er de veldig hyggelige også har de bra utvalg :hoppe:

Skrevet

Bunnpris, for de ligger rett over veien. Heldigvis sånn Bunnpris Storbutikk.

Skrevet

Handler på Meny og noen ganger på Spar

Skrevet

Akkurat nå er jeg i Storbritannia så nå handler jeg på Asda stort sett, men av og til på Sainsbury's hvis jeg må ha noe umiddelbart, siden det er nærmest. Hjemme i Norge varierer det med hva jeg trenger. Prix er nærmest og det er der jeg handler mest. Skal jeg ha noe mer spesielt handler jeg på Meny eller Centra.

Skrevet

Handler stort sett på Meny, liker den butikken absolutt best! Men handler også iblant på de andre butikkene, helt ettersom hvor jeg er den dagen jeg skal hendle. :)

Skrevet

Handler oftest på Spar for den er den beste av de tre som er nærmest oss.

Men foretrekker helst Meny eller ICA Maxi, ihvertfall hvis jeg skal ha noe litt spesielt.

Gjest Bygdetroll
Skrevet

På bygda har vi bare en butikk, den er en liten og smal slags landhandel. De har ikek karbonadedeig /bare kjøttdeig) og vil ikke ta inn heller...folk på bygda spiser ikek lett-produkter de er trinne og runde. :grine:

Skrevet

Handler det meste av maten på mega, selv om det er en joker butikk i nærheten. Den er så liten at jeg får nesten klaus av bare å tenke på å gå inn i den, trangt og lite utvalg.

Mega har så mye godt jo, alltid ferskt brød og stor ferskvare..

Gjest Binna
Skrevet

Handler nesten bare på Rema.

Ene Remaen der jeg bor er en av landets beste, hadde ikke handlet der hvis den yhadde sett ut som de rema- butikkene jeg har vært i i oslo...

Foretrekker å handle fersk/ e frukt og grønnsaker på Kiwi, da de holder seg lenger.

Hender vi er innom meny og Ica ol, selvsagt er det utvalget mye bedre, men så er alt dyrere og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...