anetted Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Hei. Jeg er ganske ny her på forumet, og ser at interessen for mat er stor. Jeg er utdannet kokk, og kommer gjerne med råd hvis det er noe dere lurer på.
Gjest Thalassa Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Hei. Jeg er ganske ny her på forumet, og ser at interessen for mat er stor. Jeg er utdannet kokk, og kommer gjerne med råd hvis det er noe dere lurer på. ← Jeg er så dårlig på saus, har du noen konkrete tips til å lage GOD og klumpfri saus? huffameg..
Gjest Shadowlyn Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Kan ikke du være online nå da?? Jeg skal lage kylling med spaghetti og fløtesaus men har ikke fløte. Går det bra med creme fraishe da?
Amalie_85 Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Kan ikke du være online nå da?? Jeg skal lage kylling med spaghetti og fløtesaus men har ikke fløte. Går det bra med creme fraishe da? ← Skal du lage det nå? Kan jeg komme til deg for å få natt mat eller?
Gjest Shadowlyn Skrevet 29. april 2006 #6 Skrevet 29. april 2006 Skal du lage det nå? Kan jeg komme til deg for å få natt mat eller? ← Er ikke så veldig mye men nok til to personer.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #7 Skrevet 29. april 2006 Kan ikke du være online nå da?? Jeg skal lage kylling med spaghetti og fløtesaus men har ikke fløte. Går det bra med creme fraishe da? ← Faktisk mye bedre. Fløte blir lett "kvalmende" og tungt når du har beg å bruke creme f. Tinemor
anetted Skrevet 29. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2006 Kan ikke du være online nå da?? Jeg skal lage kylling med spaghetti og fløtesaus men har ikke fløte. Går det bra med creme fraishe da? ← jada, det går veldig bra!
anetted Skrevet 29. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2006 Jeg er så dårlig på saus, har du noen konkrete tips til å lage GOD og klumpfri saus? huffameg.. ← hvordan sauser vil du lage da?