Gå til innhold

noen som har vært i marmaris?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

skal reise til marmaris 26.mai sammen med mann og 2 barn. :) skal bo på et hotell som heter club portobello.noen som har vært der?hadde blitt kjempeglad for tilbakemeldinger!tips til hva vi kan gjøre der utenom å bade å slikke sol?eller vil dere anbefale å roe ned mest mulig?skal være der bare en uke :grine: så vi har jo ikke så god tid..Gleder meg masse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, Overhodet ikke. Jeg dro til Tyrkia ved en stor feiltakelse i 1996. Kommer aldri mer til å dra til det møkkalandet.

Skrevet

Ta en dagstur til Hellas(Rhodos) :)

Skrevet
Ta en dagstur til Hellas(Rhodos)  :)

Enig!

Det går andre fine båtturer derfra også, f.eks. Dalyan/Kaunos, hvor man reiser innom bl.a. en nydelig strand samt gjørmebad etc.

Skrevet

Var der i 1998. Var på flere utflykter, ellers tok vi det med ro. Jeg var gravid. Gikk på turer på promenaden og handlet.

God tur. :)

Skrevet

Vi skal også dit, men litt før dere. Vi drar 12 mai og skal være 1 uke *gleder meg*. Noen andre som har vært der og har tips til ting å oppleve??

Skrevet (endret)

Link om Marmaris. Litt ned på siden står det om Marmaris. Vi har vært på utflukten til Panukkale og til Dalyan. Var to fine turer. Vi gikk på tur til Içmeler, badet og spiste der, så tok vi båt tilbake til Marmaris.

http://www.ferieguiden.no/kontinent/europa...vedpunkt6-7.asp

Endret av meta2
Gjest Gjest
Skrevet

Hei igjen!!

tusen takk for alle svar jeg har fått hittil! setter stor pris på det!vil gjerne ha fler!håper bare på fint vær nå så! er 10 siden sist vi var i tyrkia nå så det blir spennende å komme tilbake..da var vi i alanya. :) 24 dager igjen :)

Skrevet

Du kan gjøre kjempekupp på smykker og tepper i Marmaris. Husk å prute.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

heisan!

vært i marmaris to ganger jeg. Kjempefint der. Det jeg vil anbefalle er en dag på sjøen. I fjor bestilte vi egen båt i havna i marmaris. Møtte opp dagen etter, der lå båten klar med skipper å kokk. Hadde en helt utrolig dag på havet, med fantastisk mat og masse bading. Husk bare HØY solfaktor!!!! Go tur!

Skrevet

Jeg ville ha meldt meg og familien med på en av de mange båtturene som blir arrangert på strendene der. Feks kan man reise rundt å se på delfiner:) Men velg en av familiebåtene og ikke en av "partybåtene" (for barna sin del). Men akkurat det forteller som regel de som selger billettene deg.

Ellers syns jeg Tyrkia er et herlig land å feriere i!!!!!!! Kos deg med shoppinga og prut i vei :)

Skrevet

Jeg var vel 11 år da jeg var i Marmaris, men er det en ting jeg husker godt er det båtturene de har der, hvor vi snorklet og svømte inn i grotter utenfor Marmaris, så jeg mener båttur er et must.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...