gst Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden (endret) 3,5-åringen må snart ha vintersko, og nå har jeg landet på Viking Play Reflex Warm eller Toasty Warm - men hvilken av dem? Har noen erfaringer med disse? Virker som Toasty er varmest, men Play er vel varme de òg? Hvilken er best å leke i? Og er skaftet til Play for lavt eller funker det fint? Akk, så mange spørsmål. Han brukte Ponny i fjor, og det ble for kaldt. PS. Dere trenger ikke å forvirre med flere alternativer. Endret 15 timer siden av gst
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Skaftet på play er vell greit men min sønn kunne bli litt kalde i de i fjor. Tror også at Toasty er litt varmere. Vurderer selv Toasty eller Baffin snogoose i år for å få noen sko som er litt varmere:) men vi bor på innlandet da og har tørre og noen ganger en del kulde😃 Anonymkode: efa18...024
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Vi har hatt begge og Toasty virket bedre og varmere. Anonymkode: fab2e...901
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Toasty virker varmere, men fremdeles for kalde i mer enn 10 minus. Anonymkode: 1cf54...2b0
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Play er for kalde etter min erfaring. Anonymkode: a560a...946
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå