AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Er det ikke vanlig at tenåringer gjør noe i helgene sammen? Forventes det seriøst at vi foreldre skal finne på noe for dem hver eneste helg? Kan ikke huske en eneste helg jeg ikke var med venner da jeg var ung. Anonymkode: 6d6b9...09b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Det ikke enkelt å være den ungdommen uten planer eller venner å henge med. Spesielt ikke når alt er på sosiale medier. Ungdomsmiljøet er beintøft. Da er det fint å ha foreldre som drar en med på ting. Jeg har en som er mye ute og en som er mest hjemme. Jeg har vært mest bekymret for han som er mest hjemme med lite nettverk. Han har blitt dratt med av oss på ting, og er glad for det. Da får han en unnskyldning til å finne på noe. Her har det endelig løsnet på vgs, og i skrivende stund har vi nå 4 ungdommer i stua som spiller ps5 sammen. Jeg tror det hadde vært enda vanskeligere å finne på ting med andre nå, om vi ikke hadde dratt han med her og der. Bare sitte på rommet sitt hadde ikke vært lov her. Anonymkode: 67ee2...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er det ikke vanlig at tenåringer gjør noe i helgene sammen? Forventes det seriøst at vi foreldre skal finne på noe for dem hver eneste helg? Kan ikke huske en eneste helg jeg ikke var med venner da jeg var ung. Anonymkode: 6d6b9...09b Mange ungdommer er hjemme no framfor før . Nett, familie som er sammen ,gamer med venner eller binger serie/film med eller uten venner eller familie. De som reker rundt drikker vel og annet ofte.. Gjør det noe å være med ungdommen din? Anonymkode: 17545...c6f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Det er vel forsket på at ungdom er mer hjemmekjære nå, sammenlignet med tidligere. De drikker også mindre, men de som ruser seg, ruser seg muligens mer på andre stoffer enn alkohol nå for tiden. Jeg ville vel ikke vært bekymret for en ungdom så fremt hen har venner, selv om hen var mye hjemme. Men hvis hen er bare og gamer alle ettermiddager/ kvelder og i helgene, ville jeg vært mer bekymret. Anonymkode: 52d80...ba6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Vi har en av hver. En som gjerne er hjemme med oss, og en som flakser rundt med venner, på kino, fest, middag etc.. De har mange venner begge to. Vi syns det er hyggelig at de er hjemme med oss da, plutselig er de voksne og flytter. Anonymkode: b448b...eb2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå