AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Har nylig gjennomgått min andre spontanabort. Det ble oppdaget på ultralyd i uke 10, en såkalt MA. Den andre skjedde i uke 5. Har nok også hatt noen kjemiske. Har ett barn fra før på 2 år. Er 34 år og redd jeg er for gammel nå. Blir lett gravid, men mister. Er det noen som har opplevd å bli gravid etter flere aborter, og født et friskt barn? Anonymkode: d5067...d18
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nylig gjennomgått min andre spontanabort. Det ble oppdaget på ultralyd i uke 10, en såkalt MA. Den andre skjedde i uke 5. Har nok også hatt noen kjemiske. Har ett barn fra før på 2 år. Er 34 år og redd jeg er for gammel nå. Blir lett gravid, men mister. Er det noen som har opplevd å bli gravid etter flere aborter, og født et friskt barn? Anonymkode: d5067...d18 Mistet 2 ganger Mellom nr 1 og nr 2. Var da 29. 5 år etter ble jeg gravid med nr 3 første mnd og mistet ikke. Anonymkode: 0b42c...4e1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mistet 2 ganger Mellom nr 1 og nr 2. Var da 29. 5 år etter ble jeg gravid med nr 3 første mnd og mistet ikke. Anonymkode: 0b42c...4e1 Takk for svar, så betryggende å lese🥰 Anonymkode: d5067...d18
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Mista tre ganger mellom førstemann og baby som kommer nå. Var på utredning etter tredje SA, men null funn der. Jeg er 38 uker i dag så begynner å tro på at det faktisk blir baby denne gangen 😅 Anonymkode: 2d290...c97
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mista tre ganger mellom førstemann og baby som kommer nå. Var på utredning etter tredje SA, men null funn der. Jeg er 38 uker i dag så begynner å tro på at det faktisk blir baby denne gangen 😅 Anonymkode: 2d290...c97 Åh så godt å høre. Da blir det jo garantert baby for deg igjen😂 Gratulerer❤️ Anonymkode: d5067...d18
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Fikk først 1 barn, så 7 SA, mellom uke 6-8, så gikk det bra gangen etter. Og jeg har i dag 2 fantastiske barn. Vi ble og utredet etter 3 SA, men de fant ingen feil. Anonymkode: 80a2c...c9f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Jeg mistet tre ganger på rad, en kjemisk og to ma. er gravid med nr 4 og er i uke 33 nå 🥰 ble utredet og de fant ingen årsak så de skylder på alder og uflaks. Er 36 år nå. Var 34,5 da vi begynte å prøve. Har to større barn på 9 og 12 som satt på første forsøk så det er nok aldersrelatert her. Anonymkode: 0aae3...677
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå