Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig gjennomgått min andre spontanabort. Det ble oppdaget på ultralyd i uke 10, en såkalt MA. Den andre skjedde i uke 5. Har nok også hatt noen kjemiske. 

Har ett barn fra før på 2 år. Er 34 år og redd jeg er for gammel nå. Blir lett gravid, men mister. 

Er det noen som har opplevd å bli gravid etter flere aborter, og født et friskt barn? 

Anonymkode: d5067...d18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har nylig gjennomgått min andre spontanabort. Det ble oppdaget på ultralyd i uke 10, en såkalt MA. Den andre skjedde i uke 5. Har nok også hatt noen kjemiske. 

Har ett barn fra før på 2 år. Er 34 år og redd jeg er for gammel nå. Blir lett gravid, men mister. 

Er det noen som har opplevd å bli gravid etter flere aborter, og født et friskt barn? 

Mistet 2 ganger Mellom nr 1 og nr 2. Var da 29. 5 år etter ble jeg gravid med nr 3 første mnd og mistet ikke.

Anonymkode: 0b42c...4e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mistet 2 ganger Mellom nr 1 og nr 2. Var da 29. 5 år etter ble jeg gravid med nr 3 første mnd og mistet ikke.

Anonymkode: 0b42c...4e1

Takk for svar, så betryggende å lese🥰 

AnonymBruker
Skrevet

Mista tre ganger mellom førstemann og baby som kommer nå. Var på utredning etter tredje SA, men null funn der. Jeg er 38 uker i dag så begynner å tro på at det faktisk blir baby denne gangen 😅

Anonymkode: 2d290...c97

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mista tre ganger mellom førstemann og baby som kommer nå. Var på utredning etter tredje SA, men null funn der. Jeg er 38 uker i dag så begynner å tro på at det faktisk blir baby denne gangen 😅

Anonymkode: 2d290...c97

Åh så godt å høre. Da blir det jo garantert baby for deg igjen😂 Gratulerer❤️

AnonymBruker
Skrevet

Fikk først 1 barn, så 7 SA, mellom uke 6-8, så gikk det bra gangen etter. Og jeg har i dag 2 fantastiske barn. Vi ble og utredet etter 3 SA, men de fant ingen feil.

Anonymkode: 80a2c...c9f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet tre ganger på rad, en kjemisk og to ma. er gravid med nr 4 og er i uke 33 nå 🥰 ble utredet og de fant ingen årsak så de skylder på alder og uflaks. Er 36 år nå. Var 34,5 da vi begynte å prøve. Har to større barn på 9 og 12 som satt på første forsøk så det er nok aldersrelatert her.

Anonymkode: 0aae3...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...