Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har et lite spørsmål til dere som kanskje har noe peiling på dette. Går et studie der vi har skikkethetsvurdering (helse og sosialfag) og lurer på om det å ha røyket cannabis én enkelt gang kan gjøre at man blir vurdert uskikket til studie? Dette skjedde på privaten og var kun en enkelthendelse, kom hverken påvirket på forelesning eller noe lignende (skal aldri gjentas heller) takk for svar😊

Anonymkode: 75f86...ea4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg går veldig bra. Det er da heller ingen vits å si noe om det. Det ville ikke jeg gjort. 

Anonymkode: 0d48a...ee0

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal du fortelle at du har røyka tjall? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre dette er noe du forteller til hvem som helst så vil ikke de som vurderer dette vite noe om det.

Anonymkode: 7e17e...95e

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Tenkte i tilfelle vedkommende forteller om denne hendelsen 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med mindre dette er noe du forteller til hvem som helst så vil ikke de som vurderer dette vite noe om det.

Takk for svar! Tenkte mer på det at det er mulig for vedkommende som var tilstede å si noe

AnonymBruker
Skrevet

Denne vurderingen er vel bare dersom det blir meldt inn en bekymring? Eller sjekker de alle på studiet uansett?

Tviler uansett på at en runde med røyking hadde ført til utkastelse, de har ikke bevis og hvis du ikke har et rusproblem er det jo ingenting å ta deg på. Med mindre de er så drøye at de kjører blodprøver/hårprøver slik som i militæret.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for svar! Tenkte mer på det at det er mulig for vedkommende som var tilstede å si noe

Du tenker på om noen sladrer? Det kan jo hende, men da kan du jo bare benekte det? Det finnes jo ingen bevis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...