AnonymBruker Skrevet i går, 22:00 #1 Skrevet i går, 22:00 Satt på bussen en dag. Hørte to jenter i 20 årene snakke. De sier at tynne folk med gap mellom beina og utstikkende mus ikke bør gå i tights. Heller ikke folk med bollemus. At det faktisk er skjemmende. At de må tenke at det er andre folk i rommet også 😅 trodde jeg skulle dø på meg. Ja tights kan være grusomt på enkelte, spesielt om man har kort genser i tillegg og er over 40. jeg kan gå i tights hvis jeg har en lang genser / jakke, men går så og si aldri i tights. De satt å kommenterte kroppene til folk. Altså de mellom seg. Det er jo naturlig at to venninner lufter tanker, smak og stil. Det var bare så vittig å høre på for ei over 40 Anonymkode: c5b17...e84
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Hahaha!!! Snakk om!!! Stakkars jenter ! Husker det var akkurat samme tema når jeg gjikk på vgs og var 16….spesielt bollemus i tights var et stort tema 😂 Anonymkode: a93f9...a08
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hva andre synes om kroppen eller bekledningen min. Jeg er førti, feit og ferdig og går i nøyaktig det jeg er komfortabel med. Om noen sliter med å se på så kan de se en annen vei. Anonymkode: 7075f...c8a 5 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden De sier det alle tenker. Ingen som har lyst å se utheving av kjønnsorgan hos hverken kvinner eller menn. Tights fungerer, som du sier, kun hvis man har på en lang topp. Det er også nokså uformelt antrekk. Anonymkode: 2225f...d29
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Satt på bussen en dag. Hørte to jenter i 20 årene snakke. De sier at tynne folk med gap mellom beina og utstikkende mus ikke bør gå i tights. Heller ikke folk med bollemus. At det faktisk er skjemmende. At de må tenke at det er andre folk i rommet også 😅 trodde jeg skulle dø på meg. Ja tights kan være grusomt på enkelte, spesielt om man har kort genser i tillegg og er over 40. jeg kan gå i tights hvis jeg har en lang genser / jakke, men går så og si aldri i tights. De satt å kommenterte kroppene til folk. Altså de mellom seg. Det er jo naturlig at to venninner lufter tanker, smak og stil. Det var bare så vittig å høre på for ei over 40 Anonymkode: c5b17...e84 Det gjør det samme som folk gjør på Kvinneguiden Anonymkode: b7950...2c7
Christina82 Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Ryddet for avsporinger. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Jeg skjønner ikke poenget med å gå i tights utenom trening jeg da. Anonymkode: 1dd14...dcc
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): De sier det alle tenker. Ingen som har lyst å se utheving av kjønnsorgan hos hverken kvinner eller menn. Tights fungerer, som du sier, kun hvis man har på en lang topp. Det er også nokså uformelt antrekk. Anonymkode: 2225f...d29 Jeg går som regel i dressbukse og skjorte. Men hvis jeg har vært på fjelltur eller gåtur ute, har jeg gjerne på meg treningstights og skalljakke. Også om jeg etterpå må i noe møter eller på butikken. Det kan umulig se så ille ut? Anonymkode: bb5eb...fae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå